شماره: 189396 تاریخ : 1395/02/21-12:39:21

بازدید دانش آموزان از شعبه یک تأمین اجتماعی زنجان

جمعی از دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی علامه طباطبایی زنجان از شعبه یک تأمین اجتماعی این شهر بازدید کردند و از نزدیک با خدمات تامین اجتماعی آشنا شدند و از نزدیک در جریان ارایه خدمات این شعبه به مخاطبان قرار گرفتند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این بازدید مجید همراز رئیس شعبه یک زنجان، به بیان توضیحاتی در رابطه با اهمیت و جایگاه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت.

وی در قسمتی از سخنان خود گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نظام خدمت رسان به بیمه شدگان، آنها را از آسیب ها و خسارت‌های احتمالی وارده به جان و درآمدشان محافظت میکند.
رئیس شعبه یک زنجان افزود: سازمان تامین اجتماعی بر اساس مشتری مداری و فرهنگ سازی عمومی، آگاهسازی مجامع فرهنگی و علمی از جمله گروه های دانش آموزی و دانشجویی با مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی را از اولویت های مهم امور فرهنگی و اجتماعی خود قرار داده است .
وی خاطرنشان کرد: نسل جوان ما با آشنایی هر چه بیشتر با این مفاهیم به طور قطع در آینده با آگاهی بیشتر و مشکلات کمتر در حوزه های بیمه ای و تامین آتیه خود و خانواده مواجه خواهد شد و تداوم چنین برنامه هایی جهت افزایش آگاهی و دانش جامعه از اولویت های کاری سازمان تامین اجتماعی می باشد.
در ادامه این دیدار نیز دانش آموزان و مسئولان مدرسه با حضور معاون بیمه ای شعبه از نزدیک با وظایف واحدهای مختلف شعبه آشنا شده و در جریان ارایه خدمات بیمه ای قرار گرفتند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-دانش-اموزان-از-شعبه-یک-تامین-اجتماعی-زنجان.bos