شماره: 305868 تاریخ : 1396/07/16-02:52:03

بازدید استاندار از اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره کل تامین اجتماعی این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر علی محمد احمدی در این بازدید در نشستی با حضور مدیرکل و کارکنان این اداره کل ، هدف از این بازدید را آشنایی با وضعیت سازمان و چگونگی ارایه خدمات به مردم و هم چنین مشکلات و کمبودهای احتمالی اعلام کرد و گفت : سازمان تامین اجتماعی از نظم و انسجام مطلوبی در کارها و ارائه خدمات خود برخوردار است و بخش عظیمی از جمعیت هم در کشور و هم در استان از خدمات این سازمان استفاده می کنند و به همین دلیل من این سازمان را به عنوان نخستین دستگاه برای بازدید سرزده انتخاب کردم تا نحوه ارایه خدمات به مردم را از نزدیک مشاهده کنم .

     استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آمادگی داریم تا همکاری لازم را برای رفع مشکلات و کمبودهای سازمان تامین اجتماعی به عمل آوریم .
     وی تاکید کرد : دستگاه های اجرایی باید نسبت به پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی اقدام کنند و چنانچه مشکلات و کمبودهای این سازمان در استان قابل رفع نباشد از طریق مبادی ذیربط در مرکز کشور پی گیر آن خواهیم شد .
     استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم خدمات رسانی هر چه بهتر در بخش های بیمه‌ای و درمانی این سازمان در همه مناطق استان، گفت : انتظار داریم این سازمان به منظور پاسخگویی به نیازهای جمعیت زیر پوشش وهم چنین گسترش خدمات خود به مردم تلاش کند.
  دکتراحمدی با متنوع توصیف کردن خدمات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی ، معرفی این خدمات و حوزه فعالیت تأمین اجتماعی و فرهنگ سازی بیمه ای را ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی وظایف متعددی در بخش‌های مختلف بیمه ای و درمانی دارد، باید تلاش کند تا سطح خدمات خود را در همه جای استان افزایش دهد و به لحاظ درمانی نیز خود را تجهیز نماید.
     عباس نورمحمدی مدیرکل و علی محمد علیپور معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد نیز ضمن ارائه توضیحاتی در باره خدمات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی و چگونگی ارایه خدمات به مردم ، خواستار مساعدت و پی گیری برای پرداخت مطالبات این سازمان از دستگاه های اجرایی شدند .
     این نخستین بازدید علی محمد احمدی در سمت استاندار جدید از یک دستگاه اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-استاندار-از-اداره-کل-تامین-اجتماعی-کهگیلویه-و-بویراحمد.bos