شماره: 213334 تاریخ : 1395/05/18-02:19:47

بازدید استارت‏ آپ‏ های تبریز از زیست‏ بوم استارت‏ آپ‏ های تهران

با حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی اعضای استارت‏ آپ‏ های تبریز از زیست‏ بوم استارت‏ آپ‏ های تهران بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ICT استان : با حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی استارت‏ آپ‏ های فعال استان به منظور آشنایی بیشتر اعضای زیست‏ بوم نوپای استارت‏ آپ‏ های تبریز با فضای استارت‏ آپ‏ های کشور و انجام گفتگو با بنیانگزاران و سرمایه‏ گذاران استارت‏ آپ‏ های موفق کشور از زیست‏ بوم استارت‏ آپ‏ های تهران بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید یک روزه استارت‏ آپ‏ های بومی شهر تبریز از جمله مور (سیستم مدیریت و ردیابی ناوگان)، پادکسب (بستر نشر محتوای صوتی)، CEOtalks (داستان کارآفرینان و کسب و کارشان)، ویترین آپ (فروشگاه تحت موبایل – vitrinapp)، بولتن (اطلاع رسانی و فروش رویدادهای فرهنگی – ebutan)، tabrizsearch (بانک اطلاعات مشاغل)، droice (تکنولوژی و رباتیک)، هاردنت (اینترنت اشیا) و ... حضور داشتند.
از جمله برنامه‏ های پیش بینی شده؛ بازدید از شتاب‏ دهنده دیموند مستقر در دانشگاه تهران، شتاب ‏دهنده آواتک مستقر در دانشکده نفت تهران و پارک علم و فناوری پردیس مستقر در شرق تهران و جاده دماوند بود. در این بازدیدها سخنرانی‏ هایی با موضوعات فعالیت استارت آپ‏ ها‏، چگونگی و زمان کمک ‏گیری از شتاب‏ دهنده‏ ها، نحو? سرمایه‏ گذاری، تجربیات و چالش ‏های پیش روی استارت‏ آپ‏ ها، و معیارهای مختلف ارزیابی استارت‏ آپ‏ ها انجام گرفته و پرسش و پاسخ برگزار شد.
در پایان این برنامه بازدید، اعضای شرکت ‏کننده در مراسم در رویداد «همفکر» تهران حضور یافته و به بحث و تبادل نظر با فعالان فناوری اطلاعات تهران پرداختند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-استارت‏-اپ‏-های-تبریز-از-زیست‏-بوم-استارت‏-اپ‏-های-تهران.bos