شماره: 446045 تاریخ : 1397/10/25-03:40:41

40سالگی انقلاب:

با خودباوری ملی تحول عظیمی را در اقتصاد رقم می‌زنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در بعد اقتصادی و زنجیره طولانی اقتدار ملی یک حلقه ضعیفی به نام اقتصاد وجود دارد که باید آن را تقویت کنیم و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و اصول 24 گانه اقتصاد مقاومتی و خودباوری ملی می توانیم تحول عظیمی رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علاءالدین بروجردی با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تحول شگرفی نه تنها در کشور ایران بلکه در منطقه اتفاق افتاده است، گفت: کشور ایران با حضور 60 هزار مستشار آمریکایی عملا در اختیار آمریکا بود و کشور مستقلی نبودیم؛ سفیر آمریکا به رئیس کشور دستور می‌داد، نفت ایران نیز در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داشت و منافع ایران عملا توسط آمریکایی‌ها پایمال می‌شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) حرکت عظیمی را با هدایت الهی انجام دادند و ملت بزرگ ایران نیز با یک سرمایه‌گذاری اساسی و با تقدیم ده‌ها هزار شهید در طول 40 سال گذشته توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و آن را حفظ و نگهداری کنند.

به میزان قابل توجهی در صنایع نظامی کشور خودکفا هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شاهدیم که دارای استقلال کامل سیاسی هستیم تصریح کرد: در زمینه‌های مختلف دانش‌های نوین جهان از جمله هسته‌ای، فضایی و دانش‌های متعددی که در اختیار تعداد محدودی از کشورها قرار داشت، توانستیم مسلط شویم و امروز در صنایع نظامی کشور به میزان قابل توجهی خودکفا هستیم.

بروجردی ادامه داد: توانمندی صنعتی، مدیریتی و خدمات فنی مهندسی کشور بسیار بسیار قابل توجه است، علاوه بر آن تعداد افراد باسواد جامعه و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور امروز به هیچ‌وجه قابل قیاس با گذشته نیست.

می‌توانیم با خودباوری ملی تحول عظیمی در اقتصاد رقم بزنیم

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطر نشان کرد: تحولات عظیمی در روستاهای کشور اتفاق افتاده است در صورتی که قبل از انقلاب فاقد آب و برق و امکانات اولیه بودند؛ همچنین در زمینه مسائل رفاهی، سیاسی و اقتدار نظام در منطقه‌ای که امروز حرف اول را می‌زنیم و آمریکا عملا در نقطه مقابل جمهوری اسلامی ایران به اتفاق هم‌پیمانان منطقه‌ای خود، شکست خورده بسیاری از صحنه‌ها است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس خاطرنشان کرد: در بُعد اقتصادی و در زنجیره طولانی اقتدار ملی یک حلقه ضعیفی به نام اقتصاد وجود دارد که باید آن را تقویت کنیم و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و اصول 24 گانه اقتصاد مقاومتی و خودباوری ملی می‌توانیم در این زمینه نیز مانند بقیه زمینه‌ها تحول عظیمی را رقم بزنیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/با-خودباوری-ملی-تحول-عظیمی-را-در-اقتصاد-رقم-می‌زنیم.bos