شماره: 375518 تاریخ : 1397/06/11-12:46:32

با حکم علی‌اصغر مونسان محمد خیاطیان معاون توسعه‌مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی شد

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حکمی محمد خیاطیان را به‌عنوان «معاون توسعه‌مدیریت» این سازمان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، در حکم مونسان خطاب به خیاطیان  آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون توسعه‌مدیریت منصوب می شوید.

طراحی ساختار سازمان با رویکرد تحقق سازمانی بهره‌ور، اصلاح ساختار بودجه سازمان و ادارات کل استان ها، طراحی و اجرای جامع آموزشی برای کارکنان، نظارت و اعمال مدیریت بر کلیه امور مالی و محاسباتی، ارتقای بهره‌وری، کاهش تصدی‌ها، تهیه و تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت با توجه به راهبردهای سازمان، بسط دولت الکترونیک، اصلاح نظام پرداخت‌ها و تأمین امنیت شغلی برای کارکنان، سامان‌دهی نیروی انسانی و بهبود رفاه کارکنان و تلاش برای ارتقای فرهنگ سازمانی، از اهم وظایفی است که انتظار می‌رود، با برنامه‌ریزی دقیق و سازمان‌دهی مناسب و بهره‌گیری از توان صاحب‌نظران و کارشناسان در راستای اهداف و مأموریت‌های سازمان اهتمام لازم به‌عمل آید.

توفیق روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/با-حکم-علی‌اصغر-مونسان-محمد-خیاطیان-معاون-توسعه‌مدیریت-سازمان-میراث‌فرهنگی-شد.bos