شماره: 278940 تاریخ : 1396/02/03-10:27:22

با حضور رئیس جمهور کشورمان و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کاشی پردیس آباده افتتاح شد

در مراسمی با حضور رئیس جمهوری کشورمان طرح کاشی آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد و با عرضه محصولات خود ، به ظرفیت تولید این کالا در کشورمان افزود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، شرکت کاشی آباده با دریافت  9 میلیون و 300 هزار یورو تسهیلات ارزی ، معادل 325 میلیارد ریال ، به عنوان سرمایه ثابت و 40 میلیارد ریال سرمایه در گردش به بهره برداری رسید و برای 150 نفر شغل ایجاد کرد.

در این سفر همچنین عملیات اجرائی شرکت ذوب آهن پاسارگاد با ظرفیت 2/55 میلیون تن کنسانتره و 2/7 میلیون تن گندله و 1/8 میلیون تن آهن اسفنجی با تسهیلاتی معادل 280 میلیون دلار و اشتغال زایی یکهزار نفر با دستور رئیس جمهور آغاز شد.
با راه اندازی این طرح ، 100 درصد به ظرفیت فولاد سازی کشور اضافه خواهد شد و این مجموعه با بهره گیری از معادن مگنتیت و هماتیت و با تولید فولادهای آلیاژی جهت کاربرد در در صنایع مختلف می تواند سهم بسزایی در افزایش تولید ملی داشته باشد ، این در حالی است که تاکنون بیش از 50 درصد از ظرفیت فولاد کشور توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان فارس حدود یکهزار و 2000 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/با-حضور-رییس-جمهور-کشورمان-و-با-تسهیلات-بانک-صنعت-و-معدن-شرکت-کاشی-پردیس-اباده-افتتاح-شد.bos