شماره: 513783 تاریخ : 1399/03/12-05:54:59

با افزایش ترافیک مرسولات پستی باید کیفیت اجرای فرآیندها نیز افزایش یابد

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در حاشیه بازدید از بخش های امانات و سکوی مبادله اداره کل تجزیه و مبادلات، بر لزوم ارتقای کیفیت اجرای فرآیندهای پستی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که صبح امروز با همراهی محمد هادی مدیرکل منطقه پستی جنوب غرب انجام شد، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی شرکت ضمن قدردانی از زحمات و مسئولیت پذیری کارکنان این اداره کل در مواجهه با افزایش چندین برابری ترافیک مرسولات گفت: آماده سازی صحیح و رهسپاری به موقع از ضروریات اجرای فرایندهای پستی است.

وی ضمن نظارت بر چگونگی اجرای دستورالعمل ها و استفاده از جعبه های دردار به جای کیسه های پستی اظهار داشت: در حال حاضر بسته های 8 استان در این جعبه ها رهسپار می شوند و به زودی همین روال در تمامی استان ها اجرا خواهد شد.

غضنفری در جریان ارزیابی عملکرد کارکنان باجه قبول منطقه پستی جنوب غرب یادآور شد: در سال جدید پرداختی ها به موزعین بر اساس عملکرد فردی با استفاده از نرم افزار پی اف پی صورت می گیرد و بازخورد خوب این کار، ما را بر آن داشته تا سنجش عملکرد متصدیان باجه های قبول را نیز در دستور کار قرار دهیم.

معاون فنی و بازرگانی پس از کنترل روند بازتولید بارکدهای مخدوش و ارائه راه کار در جهت بهبود آن از تأسیسات مجموعه تجزیه و مبادلات نیز بازدید کرد و به روز رسانی تجهیزات سرمایشی جهت تأمین دمای مطلوب و مورد نیاز کارکنان در فصل گرما را در دستور کار معاون پشتیبانی این اداره کل قرار داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/با-افزایش-ترافیک-مرسولات-پستی-باید-کیفیت-اجرای-فرایندها-نیز-افزایش-یابد.bos