شماره: 449556 تاریخ : 1397/12/02-02:00:30

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر خبر داد:

ایجاد نخستین بایگانی الکترونیکی اداره بازرسی و ثبت شناورها در بندر بوشهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در راستای پاسخگویی و انجام خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مشتریان، نخستین بایگانی الکترونیکی ادارات بازرسی و ثبت شناورها بنادر کشور در بندر بوشهر ایجاد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمند زاده درباره ایجاد نخستین بایگانی الکترونیکی اداره بازرسی و ثبت شناورها بنادر کشور، افزود: در راستای انجام خدمات هرچه بهتر و جلب رضایت مشتریان، نخستین بایگانی الکترونیکی در بین ادارات بازرسی و ثبت شناورهای بنادر کشور در بندر بوشهر ایجاد شد.

ارجمند زاده تصریح کرد: این اقدام با اسکن پرونده های بیش از 11 هزار شناور و  مشتمل بر 20 هزار جلد پرونده فیزیکی وهمچنین بارگذاری اطلاعات در نرم افزار بایگانی الکترونیکی توسط کارشناسان اداره ثبت و بازرسی شناورها اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر صورت گرفته است.
 
وی بیان کرد: این طرح تحت عنوان ایجاد بایگانی الکترونیکی و حذف کامل بایگانی فیزیکی اداره بازرسی و ثبت شناورها از خرداد ماه سال 96  آغاز و در مدت یک سال و نیم انجام شد.
 
ارجمند زاده اضافه کرد: از مزایای این طرح می توان به  سرعت پاسخگویی به ارباب رجوع، حذف بایگانی فیزیکی و صرفه جویی در هزینه های ناشی از  نگهداری و توسعه فیزیکی اشاره کرد.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ایجاد-نخستین-بایگانی-الکترونیکی-اداره-بازرسی-و-ثبت-شناورها-در-بندر-بوشهر.bos