شماره: 398986 تاریخ : 1397/07/23-10:49:10

نماینده مردم چالوس و نوشهر اعلام کرد:

اگر اجرای طرح های آبخیزداری نبود، سیل خسارت جبران ناپذیری به غرب مازندران وارد می کرد

قاسم احمدی لاشکی گفت: اگر پروژه‌های آبخیزداری در حوزه های ماشلک و نیرنگ در شهرستان نوشهر اجرا نمی شد، سیل خسارت جبران ناپذیری به منطقه وارد می کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازسازمان جنگل ها، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس و نوشهر عصر دیروز در نشست مشترک با تیم اعزامی سازمان جنگل‌ها در محل فرمانداری شهرستان چالوس افزود: اگر استانگلستان چند سالی است که از سیل رهایی یافته است به خاطر اجرای پروژه‌های آبخیزداری علمی و کارآمد در آن استان است. 

وی افزود: باید به دنبال راهکارهایی برای تقویت اعتبارات و اقدامات آبخیزداری در غرب مازندران باشیم چرا که ضرورت اجرای این پروژه‌ها کاملا محسوس است.

در این نشست ابوالقاسم حسین پور مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل‌ها به تشریح وقوع این سیل و اقدامات سازمان جنگل ها در حوزه های آبخیز پرداخت.

هیات کارشناسی سیل که با دستور معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور عازم شهرستان چالوس شده است امروز دوشنبه از شهرهای تنکابن و رامسر دیدن خواهد کرد و سپس به منظور بررسی سیل اخیر به استان گیلان سفر می کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اگر-اجرای-طرح-های-ابخیزداری-نبود-سیل-خسارت-جبران-ناپذیری-به-غرب-مازندران-وارد-می-کرد.bos