شماره: 509562 تاریخ : 1398/12/24-10:36:44

اپلیکیشن‌ها برای مقابله با کرونا به کمک مادران می‌آیند

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشورو نگرانی خانواده‌ها به خصوص مادران نوزا و بانوان باردار، انجمن علمی مامایی کشور با همکاری اپلیکیشن و وب سایت نوکو که در حوزه خانواده و سلامت فعالیت می‌کند اقدام به اطلاع‌رسانی صحیح و آنلاین به خانواده‌ها و به خصوص خانم‌ها کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در این طرح ملی ، بیش از یکصد نفر از کارشناسان مجرب و متخصص انجمن علمی مامایی، آمادگی کامل اطلاع رسانی و مشاوره آنلاین به متقاضیان ، در حوزه سلامت جسمانی و روانی را از طریق این اپلیکیشن خواهند داشت به گونه‌ای که  بابت درخواست هر متقاضی یک کارشناس یا مشاور تا 24 ساعت و بطور آنلاین در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد و پاسخگوی سوالات وی خواهد بود. همچنین علاوه بر مشاوره آنلاین ، صدها محتواهای ویدیویی آموزشی در حوزه بهداشت، مراقبت و سلامت نیز از طریق این اپلیکیشن در دسترس خانواده‌ها و کاربران قرار داده می‌شود.

به همین منظور جهت برخورداری از خدمات طرح فوق و انجام مشاوره رایگان و انلاین سلامت جسمی و روحی از بخش سرویس‌های اپلیکیشن نوکو می‌توانید استفاده کنند.

لازم به ذکر است، اپلیکیشن نوکو که در حوزه خانواده و سلامت  فعالیت می‌کند افتخار همکاری با ده‌ها بیمارستان، پزشک، متخصص و انجمن‌های علمی حوزه سلامت را در کارنامه خود دارا بوده  و از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری نیز به عنوان شرکت خلاق معرفی گردیده و دارای لوح تقدیر به عنوان برگزیده کشوری از جشنواره رسانه‌های دیجیتال است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اپلیکیشن‌ها-برای-مقابله-با-کرونا-به-کمک-مادران-می‌ایند.bos