شماره: 307908 تاریخ : 1396/08/11-08:09:58

اولین گردهمایی شبکه فروش بیمه زندگی خاورمیانه برگزار شد

اولین گردهمایی شبکه فروش بیمه زندگی خاورمیانه عصر امروز با حضور جناب آقای دکتر امین رئیس محترم هیأت مدیره و جناب آقای حسن‌زاده مدیر عامل محترم و بیش از 50 نفر از اعضای شبکه فروش شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، در سالن همایش بانک خاورمیانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه خاورمیانه، در بخش اول برنامه جناب آقای دکتر امین در سخنانی ضمن برشمردن اهمیت کار در رشته بیمه‌های زندگی و نیاز کشور به بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های این بخش، در شرایطی که نظام تامین اجتماعی به تنهایی قادر به برآوردن نیازهای مختلف مستمری بگیران نیست، بیمه های عمر و زندگی را بدیل مناسبی برای این نظام برشمرد.

پس از ایشان جناب آقای حسن‌زاده ضمن خیر مقدم به اعضای شبکه فروش در مورد روند تشکیل شرکت و شرایط مختلف حاکم بر آن و چشم‌انداز و اهداف مختلف آن مطالبی را بیان کرد. وی در بخشی از سخنانش مدل کسب و کار شرکت بیمه زندگی خاورمیانه را با دیگر شرکت‌های بیمه متفاوت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تفاوت مدل کسب و کار شرکت، شیوه‌ها و روندها نیز در این شرکت با سایر شرکت‌ها تفاوت خواهد داشت.
در قسمت پایانی نیز حاضرین به مدت یک ساعت دیدگاه‌ها و سؤال‌های خود را مطرح کرده و از طرف مدیران ارشد شرکت پاسخ‌هایی را دریافت کردند.
این گردهمایی که ساعت 14 آغاز شده بود، ساعت 16 به کار خود پایان داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اولین-گردهمایی-شبکه-فروش-بیمه-زندگی-خاورمیانه-برگزار-شد.bos