شماره: 278944 تاریخ : 1396/02/03-11:39:14

اولین جلسه هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات به میزبانی پست‌بانک ایران برگزار شد

اولین جلسه هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سید تحسین عادلی مدیرکل دفتر وزارتی و دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان نهاد عالی گزینش ریاست جمهوری و اسد گرامی رئیس اداره کل هسته گزینش پست‌بانک‌ایران، بیست و هشتم فروردین ماه سال جاری به میزبانی این بانک در محل اداره‌کل هسته گزینش برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست بانک ایران ، در این نشست سید تحسین عادلی اقدامات صورت گرفته در این اداره‌کل را مثبت ارزیابی کرد و بر فرآیند تشکیل پرونده‌های گزینش، اخذ استعلام‌ها، پیگیری و ارائه به موقع آن به اداره‌کل سرمایه انسانی و رفاه تأکید کرد.

گرامی نیز در این نشست ضمن خیرمقدم به مهمانان و ارائه عملکرد به تشریح اقدامات، خدمات و فعالیت‌های شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی و نیروی انسانی این بانک پرداخت.
همچنین در این نشست در خصوص اقدامات و عملکرد گزینش، آیین‌نامه‌های اجرایی، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوطه و برنامه‌های سال جاری بحث و تبادل‌نظر شد.
گفتنی است: درپایان این نشست دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نمایندگان نهاد عالی گزینش از بخش‌های مختلف اداره‌کل گزینش این بانک بازدید و ضمن استماع نظرات کارکنان و آشنائی با نحوه عملکرد آنان مقرر گردید جهت ارتقاء توان علمی اعضای هسته و رابطین گزینش در استان‌ها و مناطق دوره‌های مرتبط آموزشی برگزار شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اولین-جلسه-هسته-مرکزی-گزینش-وزارت-ارتباطات-به-میزبانی-پست‌بانک-ایران-برگزار-شد.bos