شماره: 279504 تاریخ : 1396/02/19-09:19:51

اولویت ثامن کسب رضایت مشتریان

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن گفت: اولویت ثامن کسب رضایت حداکثری مشتریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، محمدابراهیم پورزرندی در بازدید از شعبه سهروردی افزود: امروز مشتری مداری اساس کار ما را تشکیل می‌دهد و آنچه در جذب مشتری تأثیرگذار است نحوه برخورد و نوع خدماتی است که موسسه ارائه می‌کند، نه درصد سود که اعلام می‌شود.

وی اعلام کرد: در آینده ترکیبی از روش های حضوری و غیر حضوری فیزیکی و غیر فیزیکی برای ارائه خدمات به مشتریان در مجموعه نقاط قابل‌دسترسی  این موسسه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن در این بازدید با تقدیر از تلاش‌های کارکنان صف به نقش آنان در سودآوری و توسعه مجموعه اشاره و بر ارائه مطلوب خدمات مالی، توازن منابع و مصارف، توسعه فعالیت‌ها و گسترش و تقویت بانکداری الکترونیکی تأکید کرد.

وی همچنین حرکت در چارچوب استراتژی‌ها و فرآیندهای توسعه‌ای موسسه اعتباری ثامن برای دستیابی به موقعیت‌های بهتر را خواستار شد.

مدیر سرپرستی 2 تهران و رئیس شعبه سهروردی نیز در این بازدید گزارش کوتاهی از وضعیت عملکرد شعبه سهروردی موسسه اعتباری ثامن در حوزه کاهش مطالبات، مصارف و منابع ارائه دادند.

 شعبه سهروردی شمالی کد 559 موسسه اعتباری ثامن در خیابان سهروردی شمالی، حدفاصل خیابان هویزه و بهشتی آماده خدمات‌رسانی به مشتریان منطقه است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اولویت-ثامن-کسب-رضایت-مشتریان.bos