اولویت "ثامن" معرفی طرحهای جدید تسهیلاتی به مشتریان
سرپرست استان یزد موسسه اعتباری ثامن گفت: کارکنان شعب معرفی طرحهای تسهیلاتی جدید به مشتریان را در اولویت کاری خود قرار دهند
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازموسسه اعتباری ثامن، یداله علاف زاده با ارائه آمار عملکرد شعب استان یزد و مقایسه آن در سطح ناحیه و شبکه، همکاران را به تلاش مضاعف در کاهش هرچه بیشتر مطالبات دعوت کرد.
سرپرست استان یزد با اشاره به کاهش مطالبات در برخی از شعب جدیت در پیگیری مطالبات را خواستار شد و افزود: با توجه به تغییر ترکیب سپردهها از گرانقیمت به ارزانقیمت همکاران باید در جذب سپردههای قرضالحسنه تلاش بیشتر کنند.
علاف زاده ادامه داد: با توجه به دستور عمل جدید معاونت طرح برنامه در خصوص ارائه تسهیلات در قالب طرحهای پیوند، تدبیر، ماندگار با معرفی هر چه بیشتر طرحها به مشتریان افزایش رشد مصارف و سودآوری ثامن را تضمین کنید.
در ادامه جلسه غلامرضا کرمی برجذب حداکثری منابع بهویژه منابع ارزانقیمت و مجانی با توجه به اطمینان مشتریان به ثامن تأکید کرد و افزود: طرحهای جدید تسهیلاتی با کمک به جذب منابع ارزانقیمت، از ریسک کمتری نسبت به تسهیلات بدون میانگین برخوردار است.
معاون سرپرستی استان یزد بابیان این نکته که هدفگذاری در کاهش مطالبات باید بهصورت روزانه باشد، پیگیری هفتگی یا ماهانه مطالبات را بدون فایده و بیاثر دانسته و تأخیر در وصول مطالبات را منجر به وارد آمدن زیان به سازمان عنوان کرد.
کرمی خاطرنشان کرد: بردباری و سعهصدر همکاران در مقابل درخواستهای مشتریان و تعامل با کارکنان امری اجتنابناپذیر است.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اولویت-ثامن-معرفی-طرحهای-جدید-تسهیلاتی-به-مشتریان.bos