شماره: 465458 تاریخ : 1398/03/07-12:46:31

اهدای بیش از 6800 بن‌کارت توسط بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم

بانک صادرات ایران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم بیش از 6800 بن‌کارت به اعضای باشگاه همراهان این نمایشگاه اهدا کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم، بازدیدکنندگان با مراجعه به سایت IQFA.IR و ثبت نام در باشگاه همراهان نمایشگاه و یا با مراجعه به غرفه باشگاه همراهان نمایشگاه، می‌توانستند برای دریافت بن کارت خرید از نمایشگاه قرآن ثبت نام کنند. علاقه‌مندان پس از نصب اپلیکیشن چلچراغ و شرکت در مسابقات و فعالیت‌های مختلف این اپلیکیشن امتیازات خود را افزایش داده و با کسب امتیاز کافی تا 3 میلیون ریال بن کارت خرید دریافت کنند.

همچنین در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم، 87 موسسه و نهاد قرآنی، نهاد دولتی، دانشگاهی و 17 کشور خارجی و... مشارکت کردند. در این نمایشگاه 381 غرفه شامل فروش کتاب، محصولات دیجیتال و فرهنگی و حجاب و عفاف برپا شد.
توسط بانک صادرات ایران در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم 448 پایانه فروشگاهی در اختیار غرفه‌داران قرار گرفت که در مجموع تا پایان نمایشگاه بیش از 160 هزار تراکنش توسط این پایانه‌ها انجام شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اهدای-بیش-از-6800-بن‌کارت-توسط-بانک-صادرات-ایران-در-نمایشگاه-بین‌المللی-قران‌کریم.bos