شماره: 279118 تاریخ : 1396/02/06-10:37:28

اهتمام مدیریت شعب استان گلستان به امر بازاریابی و جذب مشتریان جدید

تقوی، مدیر شعب استان گلستان بانک قرض الحسنه مهر ایران از عملکرد مطلوب شعب استان در حوزه های مختلف بانکی و رشد 8/51 درصدی منابع قرض الحسنه جذب شده سال 95 نسبت به پایان سال 94 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، تقوی با اشاره به تلاش ها و اقدامات مثبت صورت گرفته در سال 95 بیان داشت: در سالی که گذشت، پرسنل استان با بهره گیری از رهنمودهای مدیران ارشد بانک توانستند گامهای موثری را در راستای تحقق اهداف تعیین شده برداشته و به سهم بیشتری از بازارهای مدنظر دستیابند.

وی افزود: کارکنان صف و ستاد استان با همکاری، همدلی و برنامه ریزی های مدون، عملکرد شایسته ای در خصوص انجام فعالیت های بازاریابی و مراجعه به مشتریان بالقوه به منظور معرفی سبد محصولات و طرح های تسهیلاتی بانک ارائه نمودند.

مدیر شعب استان گلستان تصریح کرد: نزدیک به 500 سازمان، دهیاری و شرکت های تعاونی، صنعتی و تولیدی در سطح استان مورد بازاریابی قرار گرفته اند که با تشریح خدمات قرض الحسنه بانک، بخشی از این مجموعه ها نسبت به سپرده گذاری و انتقال گردش مالی خود به شعب ما، مبادرت ورزیدند.

تقوی خاطرنشان ساخت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان 9 شعبه و 47 نفر پرسنل دارد که تمامی آنان همگام با سیاست های تدوین شده سازمان و با هدف توسعه بانکداری اسلامی و اشاعه خدمات قرض الحسنه اقدام می نمایند.

وی افزود: با برنامه ریزی های منظم و مستمر صورت گرفته در زمینه جذب منابع پایدار برای سال 95، شعب آق قلا ( کد 6201)، شهید نامجو (کد 6206)، کردکوی (کد 6205)، شهید رجایی آزاد شهر (کد 6203) و کلاله (کد 6207) به عنوان پنج شعبه برتر استان معرفی شدند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اهتمام-مدیریت-شعب-استان-گلستان-به-امر-بازاریابی-و-جذب-مشتریان-جدید.bos