شماره: 280034 تاریخ : 1396/03/06-01:40:12

انعقاد بیش از 8 میلیارد تومان قرارداد تجاری سازی در اینوتکس 2017

رئیس فن بازار ملی ایران، از انعقاد 8 تا 9 میلیارد تومان قرارداد سرمایه گذاری و تبادل فناوری در نمایشگاه اینوتکس 2017 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور در اختتامیه ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اظهار داشت: در این نمایشگاه 6 تفاهم نامه و 2 قرارداد برای تجاری سازی فناوری منعقد شد.

وی افزود: قرارداد موتور پیستونی به میزان 50 میلیارد ریال و پماد التیام سبز به میزان یک میلیارد ریال توسط علی اسدزاده مجری طرح با یک شرکت صنعتی منعقد شد.

قنبرپور اظهار داشت: همچنین فروش دانش فنی تولید شیلنگ کیسه خون و هموسیلر توسط دانیال دانشور به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون ریال با یک شرکت منعقد شد.وی با اشاره به امضای تفاهم نامه مشارکت در تولید لوله های خونگیری تحت خلاء توسط سعید گماری به ارزش 750 میلیون تومان همچنین گفت:از سوی دیگر مشارکت در تولید زخم بست جایگزین بخیه توسط سعید گماری به ارزش 7 میلیارد و 500 میلیون ریال صورت گرفت.

رئیس فن بازار ملی ایران ادامه داد: از سوی دیگر الناز واقف مخترع شیرین کننده ارگانیک، قراردادی با یک شرکت صنعتی امضا کرد.رییس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: دستگاه خشک کن سقفی بدن بیمار و شیت گرم شونده از جنس پلی یورتان الاستوم که در فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر و بازار دارایی فکری ارائه شده اند، با انعقاد قراردادی به مرحله تجاری سازی می رسند.

وی با اشاره به میزان مبلغ تفاهم نامه و قراردادهایی که در زمینه تجاری سازی محصولات ارائه شده در نمایشگاه بوده است، اظهار داشت: می توان برداشت کرد که بین 8 تا 9 میلیارد تومان در این نمایشگاه قرارداد تجاری سازی منعقد شده است.

ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری(INOTEX2017) به همت پارک فناوری پردیس و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 2 الی پنجم خردادماه جاری با هدف تعریف همکاری‌های بین‌المللی فناوری ‌و ارتقای توان فناورانه شرکت‌های ایرانی با حضور بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/انعقاد-بیش-از-8-میلیارد-تومان-قرارداد-تجاری-سازی-در-اینوتکس-2017.bos