شماره: 265270 تاریخ : 1395/11/05-10:54:25

انتقاد یکی از آتش‌نشانان حادثه پلاسکو از سلفی گرفتن‌های مردم

یکی از آتش‌نشانان حاضر در صحنه پلاسکو با بیان اینکه زمانی‌که ما به صحنه رسیدیم مردم عصبانی بودند و حتی می‌خواستند در خودرو را باز و راننده را از ماشین پیاده کنند، گفت: متأسفانه بسیاری از مردم بالای خودروی آتش نشانی رفته بودند و مشغول فیلمبرداری و سلفی گرفتن بودند!

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  کمالی یکی از آتش نشانانی که در روز حادثه پلاسکو از دهکده المپیک به همراه همکاران خود به محل اعزام می‌شوند، در خصوص روز حادثه و عکس‌العمل مردم در اولین ساعت‌های حضور مردم بر سر صحنه گفت: بین ساعت 8 تا 8 و 30 دقیقه از طریق بی سیم مرکزی وقوع حادثه به ما اعلام شد که با خودروی بالابر که یک خودروی تخصصی است به محل اعزام شویم.

وی ادامه داد: بنده به همراه یکی از همکاران به محل اعزام شدیم و چون از خیابان جمهوری خاطره خوشی نداشتیم اظهار امیدواری ‌می‌کردیم که حادثه مهمی‌نباشد، وارد خیابان آزادی که شدیم دود شدیدی دیده می‌شد که نشان می‌داد حادثه بزرگ و عظیم است، بعد از خیابان ولی عصر ازدحام زیادی وجود داشت و حتی عده‌ای عصبانی بودند و می‌خواستند در خودرو را باز کنند و راننده را پایین بکشند چون فکر می‌کردند ما دیر به محل آمده‌ایم و نمی‌دانستند اعزام یک خودوری سنگین از غرب به مرکز تهران در آن شرایط و ازدحام ایجاد شده چقدر زمان می‌برد.

کمالی اظهار داشت: زمانی که به محل حادثه رسیدیم همکاران ما به دستور مافوق‌های خود مشغول عملیات بودند و ما فکر نمی‌کردیم عظمت حادثه تا این حد زیاد باشد.

وی افزود: مهمترین نکته‌ای که زمان رسیدن به محل وقوع حادثه وجود داشت ازدحام مردم بود و اینکه همه سلفی و فیلم می‌گرفتند که همین موضوع استرس و اینکه زیر ذره بین و لنز هزاران نفر باید کار کنیم استرس را برای همکاران بیشتر می‌کرد.

این آتش‌نشان حاضر در حادثه پلاسکو با انتقاد از فیلم‌برداری‌های مردم در زمان وقوع حادثه گفت: متأسفانه بسیاری از مردم عکس و فیلم می‌گرفتند و حتی روی خودروی آتش نشانی رفته بودند تا بتوانند فیلم‌برداری کنند و همین موضوع باعث اختلال در روند کاری ما می‌شد و این سؤال برای ما به وجود آمده بود که برای چه این فیلم‌ها و عکس‌ها را می‌گیرند؟!

 

اخبار مرتبط


 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/انتقاد-یکی-از-اتش‌نشانان-حادثه-پلاسکو-از-سلفی-گرفتن‌های-مردم.bos