شماره: 306767 تاریخ : 1396/07/25-05:35:13

انتصاب نخستین معاون زن در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مهندس نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت شد

برای نخستین بار، در تاریخ مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یک بانوی متخصص در حوزه ICT، در ج معاون مدیرعامل، منصوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی حکمی از سوی فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت ، مهندس نرگس طاهری به سمت معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

مهندس نرگس طاهری پیش از این سمت مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت ارتباطات زیرساخت را بر عهده داشت. 
وی در سال 1373 به استخدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت درآمد و در سوابق کاری خود سمت های مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه و رییس اداره اطلاعات و آمار و خدمات مکانیزه در معاونت طرح و توسعه و فناوری های نوین را دارد. 
این حکم علاوه بر تاکید بر توانمندیهای مدیریتی و تخصصی ، مهندس نرگس طاهری نشانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به استفاده از ظرفیت بانوان در رده مدیریتی ارشد کشوری است.
 
در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی به موجب ابلاغ ، سرکار عالی از تاریخ 96/7/24، به سمت معاون راهبردی و توسعه کسب و کار منصوب می گردید.  امید است در جهت تحقق اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران و همچنین نصب العین قرار دادن تقوای الهی برابر چارچوب شرح وظایف محوله جدیت و تلاش وافری نمایید.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/انتصاب-نخستین-معاون-زن-در-مجموعه-وزارت-ارتباطات-و-فناوری-اطلاعات.bos