شماره: 306404 تاریخ : 1396/07/22-04:18:45

انتصاب مشاور اقتصادی و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

طی احکام جداگانه ای توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس برات قنبری به سمت مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس سیروس موثقی به سمت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، منصوب شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، طی حکمی از سوی مهندس  محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ ضمن تقدیر از خدمات  ارزنده مهندس برات قنبری، در طی دوران تصدی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی، وی به عنوان مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، منصوب شد. 

همچنین با توجه به رویکرد  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در انتخاب مدیران جوان از بدنه کارشناسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استفاده از نیروهای با انگیزه و متخصص، مهندس سیروس موثقی، طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، منصوب شد.

لازم به ذکر است مهندس موثقی از سال 95 معاون برنامه ریزی  شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و به مدت 10سال نیز مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تلفیق بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/انتصاب-مشاور-اقتصادی-و-معاون-برنامه-ریزی-و-نظارت-راهبردی-وزارت-ارتباطات-و-فناوری-اطلاعات.bos