شماره: 463529 تاریخ : 1398/02/09-11:59:57

انتصاب" بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات" سازمان بنادر و دریانوردی

محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، در حکمی علیرضا قاسمی را به سمت "بازرس جدید مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات" این سازمان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در بخشی از حکم انتصاب علیرضا قاسمی بازرس جدید مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی؛ نظارت بر اجرای صحیح مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری، نظارت بر فعالیت و عملکرد بازرسان بنادر، دریافت و بررسی شکایات مراجعین و پاسخگویی به آنان و استفاده بهینه از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت تسهیل امور و تسریع در پاسخگویی به مراجعین، را از مهمترین انتظارات خود از وی به عنوان بازوی نظارتی مدیرعامل  برشمرده است.

گفتنی است، علیرضا قاسمی، بازرس جدید مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی دارای کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و سابقه 15 سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی را دارد.

علیرضا قاسمی پیش از این معاون اداره کل حراست سازمان بنادر بوده است. فعالیت در وزارت برنامه و بودجه سابق و زیر مجموعه های وزارت جهاد سازندگی  از دیگر سوابق قبلی وی است .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/انتصاب-بازرس-مدیرعامل-و-مسیول-پاسخگویی-به-شکایات-سازمان-بنادر-و-دریانوردی.bos