شماره: 265556 تاریخ : 1395/11/08-10:17:41

امیدواری برای تکمیل نظام ارجاع با واگذاری بیمه سلامت به وزارت بهداشت

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استان قم در زمینه اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت اقدام‌های گسترده‌ای انجام داده و به عنوان استان پیشرو مطرح است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ایرج حریرچی در بازدید از مرکز بهداشت استان قم ضمن قدرانی از تلاش های صورت گرفته در اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت این استان گفت: این استان فعالیت درخشانی در پوشش پایگاه‌های بهداشتی و پوشش بهداشتی جمعیتی انجام داده و جزو نخستین استانهایی بوده که به پوشش کامل رسیده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی در استان قم برای این منظور انجام شده و امید است طبق زمانبندی پوشش بهداشتی پیش برود.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ارائه گزارش‌های مطرح شده از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت گفت: این گزارش ها برای من جالب بود و نکات کلیدی داشت که امیدواریم همواره در کارها موفق باشند.

حریرچی ابراز امیدواری کرد: با مصوبات مجلس در خصوص واگذاری بیمه سلامت به وزارت بهداشت و مذاکراتی که در دولت انجام و اختیارتی که به وزارت بهداشت داده شده است، بتوانیم نظام ارجاع را تکمیل کنیم.

وی تاکید کرد: نظام ارجاع موجب می شود تا هم در کارها صرفه جویی بسیار مطلوبی صورت گیرد و از سوی دیگر ارائه خدمات به یک روال منطقی و متعالی را فراهم خواهد کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/امیدواری-برای-تکمیل-نظام-ارجاع-با-واگذاری-بیمه-سلامت-به-وزارت-بهداشت.bos