شماره: 351837 تاریخ : 1397/04/13-03:26:38

ثمره نشست آذری جهرمی با فدراسیون ورزشهای کم بینایان و نابینایان:

امکانات «پیام» در خدمت ورزشکاران کم بینا و نابینا قرار می گیرد

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام با اشاره به برگزاری مسابقات پاراالمپیک 2018 گفت: امکانات ورزشی موسسه پیام با افتخار در خدمت ورزشکاران نابینا و کم بینا پارالمپیک 2018 خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ حمید عباسی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام در دیدار با رییس و اعضای هیات مدیره فدراسیون نابینایان جمهوری اسلامی گفت: موسسه پیام همواره حامی ورزشکاران در رشته های مختلف  ورزشی  بوده است که با تاکید مهندس آذری جهرمی این بار مفتخر به حمایت از ورزشکاران نابینا و کم بینا خواهد بود.

وی افزود: هماهنگی های لازم صورت گرفته و نشست های مشترکی برگزار شده تا ورزشکاران این فدراسیون بتوانند از ظرفیت‌های موجود در موسسه فرهنگی ورزشی پیام برای آمادگی در مسابقات بهره مند شوند و با تداوم این ارتباط تفاهم نامه هایی جهت بهره مندی از این ظرفیت ها در طول سال ایجاد شود.
عباسی با اشاره به برگزاری مسابقات پاراالمپیک 2018 گفت: امکانات ورزشی موسسه پیام با افتخار در خدمت ورزشکاران نابینا و کم بینا پارالمپیک 2018 خواهد بود.
مدیرعامل موسسه پیام با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های این موسسه، خدمت به ورزشکاران معلول کشور است اظهار کرد: هم اکنون بخشی از امکانات موسسه برای استفاده این ورزشکاران اختصاص یافته و آنها می توانند در طول سال از این امکانات بهره مند شوند.
بنابه این گزارش، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز شنبه (9 تیرماه) با اعضای هیات رییسه فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینایان در فرودگاه پیام نشستی برگزار کرد.
 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/امکانات-پیام-در-خدمت-ورزشکاران-کم-بینا-و-نابینا-قرار-می-گیرد.bos