شماره: 21086 تاریخ : 1393/02/01-03:09:21

امین شیرکانی مدیر عامل جدید شرکت بیمه سینا شد

مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت بیمه سیناا در محل ستاد این شرکت برگزار شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینار این مراسم امین شیرکانی مدیر کل امور مالکیت سهام و مجامع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران با سابقه فعالیت 15 ساله در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جانشین فریدون صفرخانلو مدیر عامل پیشین شرکت بیمه سینا شد.


بنا براین گزارش ؛ مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا با بیان اینکه 4 سال قبل تغییرات مدیریتی در شرکت بیمه سینا شکل گرفت عنوان کرد: در زمان معارفه مدیر عامل پیشین مهمترین اصل مطروحه تغییر به جهت توسعه ، پیشرفت و کمال بود و این در حالی است که در طول 4 سال اخیر اعضاء هیات مدیره شرکت و مدیر عامل وقت زحمات فراوانی در مسیر توسعه کشیدند و حاصل این زحمات در کل مجموعه شرکت بیمه سینا کاملاً مشهود می باشد.
وی با اشاره به مجموعه دارایی های شرکت بیمه سینا طی 4 سال اخیر تا کنون،اظهار داشت: درآمدهای 146 میلیارد تومانی شرکت طی 4 سال گذشته به 730 میلیارد تومان رسیده و طی هدف گذاری میان مدت در 2 سال آینده مجموعه درآمدهای 1600 میلیارد تومانی برای شرکت بیمه سینا پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا در ادامه خاطر نشان کرد : ارتقاء فرهنگ سازمانی ، تبحر نیروی انسانی ، مدیریت سیستماتیک و هدفمند، توسعه در منابع انسانی و ارائه خدمات از برنامه های میان مدت پیش بینی شده برای شرکت بیمه سینا است.
وی ادامه داد : توسعه منابع انسانی، توسعه فرهنگ سازمانی و توسعه سیستم ها از مسائلی بود که در 4 سال اخیر کمتر به آن توجه شده است و انتظارها این است که در مدیریت جدید با دیدگاه و سبکی نوین به مسائل فوق توجه شود.
وی با اشاره به سابقه 15 ساله آقای امین شیرکانی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: وی دانش آموخته اقتصاد و برنامه ریزی اقتصادی است و در مقوله هایی نظیر شرکت داری و فضای مالی و بازار سرمایه تخصص دارند و بیمه نیز یکی از شاخصه های تخصصی بازار سرمایه است و آثار فعالیت های ایشان در شرکت های بنیادی مشهود است.
وی در ادامه خواستار شد : ارتباط شرکت بیمه سینا با مجموعه بنیاد مستضعفان نیازمند توسعه بیشتری است تا این شرکت بتواند از فرصت های خوب و هم افزایی های بنیاد مستضعفان بهره مند شود .
در ادامه این مراسم امین شیرکانی مدیر عامل جدید شرکت بیمه سینا ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن ابراز امیدواری کرد : با تخصص و تجربه نیروی انسانی بیمه سینا بتوانم در وهله اول این شرکت بزرگ را تحویل بگیرم و در وهله دوم موجبات رشد و توسعه آن را فراهم آورم .
وی با اشاره به فضای رقابتی صنعت بیمه در اقتصاد ایران خاطرنشان کرد : به تغییر دید نسبت به محیط و شرایط اطرافمان نیاز داریم .

شیرکانی در خصوص برنامه های آتی شرکت بیمه سینا یادآور شد: منابع انسانی ، موضوع تکنولوژی های نوین ، توسعه فروش به لحاظ کمی و کیفی و توسعه منافع ذینفعان از جمله سهامداران از مهمترین موضوعاتی است که در شرکت بیمه سینا باید بطور جد به آن پرداخته شود .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/امين-شيركاني-مدير-عامل-جديد-شركت-بيمه-سينا-شد.bos