شماره: 349866 تاریخ : 1397/03/08-12:39:05

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد:

آموزش‌وپرورش در بالاترین سطح ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان تهرانی را پیگیری می‌کند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش در مورد ماجرای آزار و اذیت دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر تهران گفت: وزارت آموزش‌وپرورش در بالاترین سطح ممکن و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، قضایی و حقوقی اقداماتش را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازمرکزاطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، مرتضی نظری در خصوص اقدامات آموزش‌وپرورش در ماجرای آزار و اذیت جنسی تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس پایتخت اظهار کرد:‌ هر اقدامی که لازم باشد برای دفاع از حقوق دانش‌آموزان این مدرسه انجام خواهیم داد و آموزش‌وپرورش با حساسیت ویژه‌ای این مسئله را بررسی می‌کند.

وی افزود: وزارت آموزش‌وپرورش در بالاترین سطح ممکن و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، قضایی و حقوقی موضوع را بررسی می‌کند و با قصور مسئولان مرتبط این ماجرا در هر سطحی که محرز شود، اقدام قاطع انجام خواهد داد و به افکار عمومی تضمین می‌دهیم که نسبت به برهم خوردن آرامش خانواده‌ها به دلیل تخطی یک نیروی آزاد و غیررسمی کوتاه نمی‌آییم.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: چون ابعادی از مسئله نیاز به اعلام نظر مراجع قضایی، حقوقی و روانکاوان دارد باید ابعاد موضوع مشخص و محرز شود تا نتایج پیگیری‌های خود را به‌صورت مستمر از طریق رسانه‌ها منعکس کنیم، البته در این ماجرا تا حد بسیار زیادی کوتاهی، تعلل و بی‌تفاوتی مدیر و مؤسس مدرسه محرز و پرونده مدرسه در شورای نظارت در حال بررسی است.
نظری بیان کرد:‌ آموزش‌وپرورش شهر تهران به‌طور ویژه در این زمینه فعالیت‌های حقوقی، بازرسی و پیگیری قضایی را انجام می‌دهد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اموزش‌وپرورش-در-بالاترین-سطح-ماجرای-ازار-و-اذیت-دانش-اموزان-تهرانی-را-پیگیری-می‌کند.bos