شماره: 351831 تاریخ : 1397/04/13-04:15:32

آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان

برگزاری دوره‌‌های آموزشی و ارتقای دانش کارکنان یکی از عوامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌ کوثر؛ در سه‌ماهه اول سال97 در مجموع 32هزارو920 نفرساعت دوره آموزشی در سراسر کشور برگزار شده است.

زینب حمیدی‌فر با بیان اینکه 28هزارو680 نفرساعت دوره‌های مجازی و حدود 4هزارو240 نفرساعت دوره‌های حضوری برگزار شده است، خاطرنشان‌کرد: گواهینامه‌های تمام دوره‌های آموزش مجازی برای کارکنان و نمایندگان در نرم‌افزار آموزش جام قابل رویت و چاپ است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اموزش-عامل-افزایش-رضایت‌‌مندی-مشتریان.bos