شماره: 351098 تاریخ : 1397/04/02-09:51:26

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی شهیدان و ایثارگران است

مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی این شهیدان و ایثارگران است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات؛ مشاور وزیر و مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات به همراه مسوول امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران و جمعی از  مدیران دستگاه های آذربایجان غربی با حضور در منزل 5 شهید حوزه فناوری اطلاعات آذربایجان غربی یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند. این دیدارها در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا  و همچنین رسیدگی به کمبودها و مشکلات خانواده های شهیدان با حضور در باغ رضوان ارومیه و نثار فاتحه و گل به مرزار شهدا آغاز و با سفر به شهرستان مهاباد ادامه یافت.

اسماعیل نوری مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات در این دیدار بیان کرد: دیدار با خانواده شهیدان که الگوی استقامت، صبر و بردباری هستند، باعث ایجاد انرژی مضاعف برای ما جهت خدمت به افراد است.
امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی این شهیدان و ایثارگران است.
جلیلی نژاد سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: دیدار مستمر با خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات آنها کمترین کاری است که ما می توانیم در مقابل ایثار این عزیزان انجام دهیم.
شهیدان حاتمی و عطاری از مهاباد و عرب زاده، قریشی و امانی از ارومیه از جمله شهیدان حوزه فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی هستند که با آنها دیدار و با اهدای لوح از طرف مقام عالی وزات تجلیل شد.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/امنیت-امروز-ایران-اسلامی-مرهون-ایثار-و-جانفشانی-شهیدان-و-ایثارگران-است.bos