شماره: 348299 تاریخ : 1397/02/16-03:13:55

امضای قرارداد همکاری دانشگاهی در زمینه هیدروکربن و زمین شناسی

علی کاردر: دانشگاه ها باید با یکدیگر تعامل داشته باشند تا اطلاعات آن ها به روزرسانی شود و بتوانیم کارها را پیش ببریم و این روابط میدانی خواهد شد برای برقراری ارتباط و تعامل بین شرکت نفت با دانشگاه ها .

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت؛ علی کاردر در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز پالایش و پتروشیمی در خصوص حوزه های دانشگاهی گفت:در حوزه های دانشگاهی کارهای جدی انجام شده است.

وی افزود: هر دانشگاهی که در زمینه هیدروکربن و زمین شناسی فعالیت داشته با آنها قرارداد همکاری بشته شده است. برخی دانشگاه ها در سطح بالاتر و برخی در سطح های پایین تر ی قرار دارند. 

کاردر با تاکید بر تعامل دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها باید با یکدیگر تعامل داشته باشند تا اطلاعات آن ها به روزرسانی شود و بتوانیم کارها را پیش ببریم و این روابط میدانی خواهد شد برای برقراری ارتباط و تعامل بین شرکت نفت با دانشگاه ها .

معاون وزیر نفت افزود: حدودا در 17 میدان دانشگاه های ما نمی توانستند پوشش داشته باشند که این میادین به بخش خصوصی و مشاوره واگذار گردید. یعنی قسمتی از کارها را به دانشگاه ها و قسمت دیگر را به بخش مشاوره واگذار شد.

وی باداور شد در گذشته در حوزه پژوهش و مطالعات میادین، خودمان این کار را انجام می دادیم، اما در حال حاضر این کار به مشاوران دائمی و همراه خودمان سپرده می شود و در آینده بخش مطالعه هیدروکربن هم به مشاوران واگذار خواهد شد و این مشاوران به صورت دایم همراه ما خواهند بود.

اخبار مرتبط


 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/امضای-قرارداد-همکاری-دانشگاهی-در-زمینه-هیدروکربن-و-زمین-شناسی.bos