شماره: 491428 تاریخ : 1398/07/09-04:02:50

آمارمسافران روزانه خط هفت متروی تهران از پنجاه هزار نفر عبور کرد

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: آمارمسافران روزانه خط هفت متروی تهران از پنجاه هزار نفر گذشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت بهره برداری متروی تهران، فرنوش نوبخت افزود: با عنایت به بهره برداری از ایستگاه های جدید خط 7 و کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو، شهروندان تهرانی را به استفاده بیشتر از این ناوگان تشویق کرده است افزود: از ابتدای مهرماه 98 آمار مسافران خط 7 متروی تهران از پنجاه هزار نفر عبور کرد.
وی به کاهش فاصله حرکت قطار‌های خط 7 مترو  از 15 دقیقه به 12 دقیقه اشاره و خاطر نشان کرد: به همین دلیل در مهرماه میزان استفاده شهروندان از خط 7 متروی تهران افزایش یافته است. 
فرنوش نوبخت در ادامه از افزایش هزار و صددرصدی مسافران متروی تهران و حومه نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در هفته اول مهرماه سال 1397 ؛ 26 هزار نفر از خط 7 متروی تهران و حومه استفاده کردند که این رقم امسال به 300 هزار نفر رسید که به عبارتی حدود 274 هزار نفر افزایش مسافر داشتیم.
ایستگاه میدان صنعت شلوغ ترین ایستگاه خط 7 متروی تهران است و ایستگاه های تربیت مدرس، مهدیه و بریانک به ترتیب بیشترین آمار مسافر را به خود اختصاص داده اند.
لازم به توضیح است با توجه به اجرای طرح شناور شدن ساعت کاری دستگاه‌های دولتی، شهروندان و مسافران می توانند با آرامش خاطر بیشتری برای سفر های درون شهری در ساعت های مختلف از مترو استفاده کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/امارمسافران-روزانه-خط-هفت-متروی-تهران-از-پنجاه-هزار-نفر-عبور-کرد.bos