شماره: 451865 تاریخ : 1397/12/28-01:06:57

مدیرعامل توانیر اعلام کرد:

آمادگی صنعت برق در لحظه تحویل سال با بیش از 20 هزار نیروی عملیاتی

مدیرعامل توانیر گفت: به منظور حفظ پایداری شبکه برق کشور، در ایام نوروز و به ویژه لحظه تحویل سال، بیش از 20 هزار نفر از همکاران در بخش‌های مختلف صنعت برق مشغول به کار خواهند بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدحسن متولی‌زاده با بیان این مطلب افزود: براساس تقسیم بندی صورت گرفته در بخش انتقال و فوق توزیع 13 هزار نفر در ایام تعطیلات در محل کار خود حاضر خواهند بود.

متولی‌زاده ادامه داد: با توجه به اهمیت این بخش، پرسنل صنعت برق در محل‌های کار خود حاضر خواهند بود تا شبکه انتقال و فوق توزیع به عنوان زیرساخت اصلی شبکه برق کشور پایداری خود را حفظ نماید و در صورت وقوع رخدادی غیرمنتظره بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع آن اقدام کرد.
وی همچنین در خصوص تهمیدات صورت گرفته بخش توزیع، گفت: در بخش توزیع نیز بیش از 15 هزار نفراز همکاران در ایام تعطیلات و لحظه تحویل سال مشغول به کار خواهند بود. در این بخش همکاران صنعت برق در واحدهای مربوط به دیسپاچینگ، اتفاقات، اکیپ‌های عملیاتی و... حضور خواهند داشت.
مدیرعامل توانیر تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز تمامی مجموعه‌های صنعت برق آماده خدمت رسانی به مشترکان هستند و در صورت بروز مشکل هموطنان می‌توانند از طریق تماس با شماره 121، موارد را به همکاران صنعت برق اطلاع دهند.
متولی‌زاده در پایان گفت: در کنار بخش‌های انتقال، فوق توزیع و توزیع، پرسنل صنعت برق در کلیه نیروگاه‌ها نیز به صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت خواهند بود تا جریان برق به عنوان نبض اصلی زندگی و روشنایی برای هموطنان حفظ شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/امادگی-صنعت-برق-در-لحظه-تحویل-سال-با-بیش-از-20-هزار-نیروی-عملیاتی.bos