شماره: 354268 تاریخ : 1397/05/22-03:24:53

الزام دستگاههای اجرایی بوشهر به تامین کالا از طریق سامانه الکترونیکی ستاد

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر گفت :کلیه دستگاههای دولتی و نهاد های عمومی طبق مقررات موجود ملزم به تامین کالا و خدمات مورد نیاز از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستادیران) می باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید حسین حسینی محمدی در این باره گفت: درراستای شفاف سازی فعالیت ها و نظارت بیشتر بر تمامی بخش های اقتصادی تمامی معاملات دولتی اعم از خرید، مناقصه و مزایده باید در «سامانه تدارکات الکترونیکی دولت» به انجام برسانند و در صورتی که معامله‌ای خارج از این سامانه انجام شود دستگاه‌های اجرایی دچار تخلف قانونی خواهند شد.

حسینی محمدی تصریح کرد: واحد های تولیدی و خدماتی که مایل به عرضه محصولات و خدمات خویش به بخشهای عمومی و دولتی هستند می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه ستادیران اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی ، با هماهنگی انجام شده با مدیریت سامانه مذکور مقرر گردیده تا واحد های تولیدی معتبر دارنده مجوز قانونی که تا پایان سالجاری اقدام به ثبت نام در این سامانه نمایند ؛ از پرداخت هزینه ثبت نام معاف خواهند شد.
رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر یادآورشد: نمایندگان فروش واحد های تولیدی نیز می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکوراقدام نموده اما باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/الزام-دستگاههای-اجرایی-بوشهر-به-تامین-کالا-از-طریق-سامانه-الکترونیکی-ستاد.bos