شماره: 463662 تاریخ : 1398/02/10-02:37:59

الیاسی بختیاری عنوان کرد:

اقدامات مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران زمینه ساز گسترش تعاملات سازمان ها

طهمورث الیاسی بختیاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن اشاره به اقدامات مطلوب و موثر این بانک در راستای اشتغالزایی و توانمندسازی افراد، بر تقویت همکاری های سازمان ها و نهاد های استان با بانک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، الیاسی بختیاری در این نشست اظهارداشت: عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود در استان چهارمحال و بختیاری به ویژه در زمینه همکاری با بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی ستودنی و شایسته تقدیر است.

وی افزود: گام های موثر برداشته شده در سال گذشته و همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنیاد برکت، سبب شد تا امسال نیز از محل منابع داخلی استان برای اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینی ضمن انعقاد تفاهمنامه های جدید، با بانک هم افزایی داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مصوبات استانی، در نظر داریم با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران و اداره کل کار و رفاه اجتماعی و استفاده از طرح های حمایتی بانک برای توسعه اشتغال در استان چهارمحال و بختیاری وام های قرض الحسنه پرداخت کنیم.

در ادامه، دکتر اکبری با اشاره به فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: این بانک در طی 11 سال فعالیت خود بالغ بر 4 میلیون و 350 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده که یک میلیون 230 هزار فقره آن در سال گذشته اعطاء شده است.

وی تصریح کرد: امسال نیز پیش بینی می کنیم که به یک میلیون و 500 هزار نفر، تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 150 هزار میلیارد ریال پرداخت نماییم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اقدامات-مطلوب-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-زمینه-ساز-گسترش-تعاملات-سازمان-ها.bos