شماره: 509271 تاریخ : 1398/12/19-03:06:26

اقدامات سازمان تامین اجتماعی در مقابله با کرونا

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: تمامی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع کرونا و مقابله با این ویروس آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر ابوالفضل آفریده با حضور در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر سیما درباره اقدامات سازمان تأمین اجتماعی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا افزود: سازمان تأمین اجتماعی از همان ابتدای ورود این ویروس به کشور، به عنوان یکی از اعضای ستاد بحران در جلسات مختلف حضور پیدا کرد و اقدامات لازم را جهت جلوگیری از شیوع کرونا انجام می‌دهد.

او با بیان اینکه از همان ابتدا توصیه‌ها و هشدار‌های لازم به افراد داده شد و به بیماران مستعد ویروس کرونا اطلاع‌رسانی کامل صورت گرفت، افزود: به بازنشستگان محترم اطلاع‌رسانی‌های لازم جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده و دارو‌های مبتلایان به بیماری‌های مزمن را دوماهه ارائه شده است تا در صورت امکان کمتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

دکتر آفریده ادامه داد: 304 مرکز سرپایی و 77 بیمارستان تأمین اجتماعی در سطح کشور در تعامل با وزارت بهداشت آماده پذیرش و خدمت رسانی به بیماران مبتلا و مشکوک به بیماری کرونا هستند. با تشخیص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برخی مناطق کشور بیمارستان‌های این سازمان کاملا در اختیار بیماران کرونایی هستند و در سایر بیمارستانها نیز آمادگی وجود دارد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: تمامی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع کرونا و مقابله با این ویروس آمادگی دارند و پذیرش بیماران غیراورژانسی در بیمارستان‌های سازمان متوقف شده است و تمرکز مراکز درمانی خدمت رسانی به بیماران کرونایی است.

او افزود: همچنین جهت کاهش مراجعات، همه دفترچه‌های درمانی که تا پایان بهمن اعتبار داشتند بدون مراجعه به شعبه یا کارگزاری‌ها تا پایان فروردین تمدید اعتبار شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اقدامات-سازمان-تامین-اجتماعی-در-مقابله-با-کرونا.bos