شماره: 449006 تاریخ : 1397/11/27-03:05:52

شجاعی برهان در گردهمایی بازرسان سلامت اداری:

اقدامات خوبی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای مبارزه با فساد انجام شده است

مشاور وزیر و رییس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خوشبختانه فضای شفافیت در دولت آغاز شده است چرا که هر چه فضا شفاف تر باشد خطر فساد کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، "سید ضیاالدین شجاعی برهان" در گردهمایی بازرسان سلامت اداری ستاد و استانها که امروز 27 بهمن در مجموعه فرهنگی، ورزشی  تلاش برگزار شد گفت: در این گردهمایی موضوع تبصره 1 ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری بررسی خواهد شد که هدف از آن مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت است. 

وی با بیان این که بقای نظام در ریشه کنی فساد است، تصریح کرد: در جایی که فساد وجود دارد قطعا نابودی هم در انتظارش است لذا تمامی دستگاههای اجرایی موظفند که با فساد مبارزه کنند. 
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: مانع اساسی پیشرفت، فساد است لذا برای بقا، پیشرفت و توسعه باید غده فساد از بین برود. 
شجاعی برهان افزود: هم اکنون کمیته سلامت اداری طبق قانون در اکثر وزارتخانه ها فعال است بنابراین در این زمینه اقدام و عمل باید وجود داشته باشد. 
رییس کمیته سلامت اداری با تاکید بر این که وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  به مساله شفافیت و مبارزه با فساد بسیار اهمیت می دهد، تصریح کرد: اقدامات خیلی خوبی در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه انجام شده  است. 
وی با اشاره به این که بازرسان  سلامت اداری باید وظایف خودشان را به خوبی انجام دهند، اظهارکرد: نقش بازرسان  سلامت اداری نقش بسیار مهمی است و  نظارت و مراقبت در این خصوص لازم و ضروری است. 
شجاعی برهان تاکید کرد: از بازرسان سلامت اداری انتظار دارم که به کار پویا و لحظه به لحظه توجه کنند. 
مشاور وزیر و رییس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که گلوگاههای فساد باید شناسایی و کنترل شوند. 
وی ادامه داد: کارهای ارزشمند و زیربنایی فراوانی  در کشور صورت گرفته است لذا وظیفه مان است جلوی رانت خواری و فساد بایستیم.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اقدامات-خوبی-در-وزارت-تعاون-کار-و-رفاه-اجتماعی-در-راستای-مبارزه-با-فساد-انجام-شده-است.bos