شماره: 349416 تاریخ : 1397/03/01-12:15:58

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در جمع مدیران و روسای شرکت گاز استان:

اقتدار و قدرت در محدودیت‌ها ایجاد می شود

لازمه کار و خدمات کیفی و همچنین مدیریت صحیح، تدبیر و تمرکز و برنامه ریزی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در نشست رؤسای ادارات و واحدهای ستادی شرکت گاز استان اصفهان که در شهر قمصر کاشان برگزار شد، با بیان این مطلب، بر سه محور مهم توجه به منابع مالی، حفظ و نگهداری تاسیسات و توجه به منافع ذینعان، که رؤسا و مدیران باید مد نظر قرار دهند، تأکید کرد و افزود: در شرایط کنونی منابع مالی شرکت محدود است و همه کارکنان و بویژه مدیران باید در برنامه ریزی امور حتما به این مهم توجه کافی داشته باشند. 

وی در ادامه، اظهار داشت: گفت: هنر ما مدیریت و کنترل هزینه ها است، اگر در شرایطی که منابع مالی محدود است، قوی باشیم و درست مدیریت کنیم، هنر کرده ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه رتبه این شرکت در خصوص وصول مطالبات در جایگاه مناسبی قرار ندارد، افزود: پیگیری وصول مطالبات یکی از دغدغه‌های بزرگ شرکت است که باید با توجه به نوع مشترکین، پرداخت به موقع گازبها و مصرف اصولی و بهینه گاز طبیعی از روش‌های مختلف در سطح استان، فرهنگ‌سازی شود.
علوی، همچنین به مسئله نگهداری از تاسیسات و شبکه به عنوان یک محور مهم در این شرکت اشاره کرد و گفت: تاسیسات و شبکه های موجود سرمایه عظیم شرکت است که فارغ از هزینه اجرایی، صیانت از آن، برای حفاظت از جان و مال مردم بسیار حائز اهمیت است.
وی بیان داشت: خوشبختانه صیانت از تاسیسات و نگهداشت صحیح شبکه ها با دلسوزی و وجدان بالای همه کارکنان در سطح استان، به‌خوبی میسر شده و لازمه ادامه این روند، داشتن مدیران و کارکنان همدل، با تدبیر و دلسوز است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در ادامه به موضوع توجه به منافع ذی نفعان تاکید کرد و افزود: کارکنان یکی از مهمترین ذی نفعان شرکت هستندکه توجه به نیازهای آنان، توجه به کیفیت خدمات و تعالی سازمانی است.
علوی همچنین نظارت عالی بر وظایف کارکنان، پیمانکاران، نیروهای امدادی، کنتورخوان و… را یکی دیگر از وظایف مهم مدیران و رؤسا برشمرد و گفت: اطلاع رسانی، اشتراک پذیری بموقع، نصب کنتور یا ایستگاه در زمان تعریف شده، صدور بموقع و شفاف قبوض گازبها، خدمات پس از فروش، شفافیت و پاسخگویی مناسب و بموقع از انتظارات مهم مشتریان از شرکت گاز است که انجام صحیح آنها رضایتمندی مشترکین را در پی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه رضایتمندی همه جانبه ذی‌نفعان و مشتریان بیانگر تعالی سازمانی به معنای واقعی است و با تاکید بر لزوم همکاری تمامی کارکنان و مدیران در مسیر تعالی سازمانی، خاطر نشان ساخت: برنامه‌های بهبود می بایست در مسیر افزایش انگیزش و توانمندی کارکنان شرکت و مشارکت بیش از پیش آنها در مسیر تعالی طرح ریزی شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اقتدار-و-قدرت-در-محدودیت‌ها-ایجاد-می-شود.bos