شماره: 310299 تاریخ : 1396/09/13-05:24:02

اقامه نماز جماعت در ادارات اجابت مهمترین فریضه الهی است

مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در نشست با ائمه جماعت صنعت آب و برق استان کردستان گفت: نماز مهمترین فریضه الهی به شمار می رود و اقامه آن در ادارات ترویج و اجابت این فریضه بزرگ است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی شرکت آب؛ حجت الاسلام علی یزدان پرست افزود: متاسفانه عده ای اقامه نماز در ادارات را ترویج ریاکاری می دانند و با این استدلال در نماز جماعت شرکت نمی کنند که این موضوع صحیح نیست و این فریضه الهی باید به صورت جدی در بین کارکنان انجام شود.

حجت الاسلام یزدان پرست افزود: نماز در دین اسلام جایگاه و شأن بسیار بالایی دارد و از این رو باید در ادارات جای مناسبی برای اقامه نماز و ائمه جماعت شایسته ای برای این امر مهم در نظر گرفته شود و حضور مدیران قطعا رونق و ترویج نماز جماعت را افزایش خواهد داد.
وی در ادامه با اشاره به توطئه دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین تاکید کرد: ائمه جماعت در ادارات باید در خطبه ها و سخنران های بعد از نماز با بیانی شیوا این توطئه ها را بر ملا سازند و بر لزوم وحدت در بین مسلمانان تأکید کنند.
در پایان این نشست ائمه جماعت ادارات صنعت آب و برق استان مشکلات و دغدغه های خود در زمینه افزایش مشارکت کارکنان در نماز جماعت را بیان کردند. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اقامه-نماز-جماعت-در-ادارات-اجابت-مهمترین-فریضه-الهی-است.bos