شماره: 465448 تاریخ : 1398/03/07-12:05:49

مدیر کل بنادر و ‌دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

افزایش عملیات تخلیه و بارگیری کالای اساسی با ورود 5 کشتی همزمان به بندر چابهار

مدیر کل بنادر و ‌دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از فعالیت شبانه روزی عملیات بندری با ورود همزمان 5 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی مورد نیاز کشور و سایر کالاهای کانتینری به بندر چابهار و‌ بارگیری محموله های صادراتی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی افزود: در راستای تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور 5 فروند کشتی حامل کالای اساسی شکر خام، برنج، گندم و کانتینر  در این بندر پهلوگیری کرده که با 24 ساعته شدن فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی هم اکنون فرآیند تخلیه کالاهای اساسی و کانتینرهای حاوی محموله های وارداتی و بارگیری کانتینرهای صادراتی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با زیرساخت های نوین بندری و تجهیزات استراتژیک بندر چابهار از قبیل مکنده های تخلیه غلات با ظرفیت 600 تن در ساعت و جرثقیل های ساحلی هیچ محدودیتی برای ورود انواع شناورها  و تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار وجود ندارد.
آقایی افزود: با هدف تنظیم بازار و تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، عملیات ترخیص و خروج کالا بصورت 24 ساعت در تمام ایام شبانه روز انجام می شود.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افزایش-عملیات-تخلیه-و-بارگیری-کالای-اساسی-با-ورود-5-کشتی-همزمان-به-بندر-چابهار.bos