شماره: 421235 تاریخ : 1397/08/21-04:32:27

مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

افزایش عدالت مالیاتی از دستاوردهای طرح جامع مالیاتی است

مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: افزایش عدالت مالیاتی و رغبت مردم به پرداخت مالیات از دستاوردهای طرح جامع مالیاتی در کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، بیگدلی، مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که طرح جامع مالیاتی بزرگترین طرح الکترونیکی کشور در حوزه اقتصاد می باشد افزود: یکی از چالش های مهم و اساسی در اقتصاد کشورها، تامین درآمدها و منابع مالی است که با اجرای طرح جامع مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی در اقتصاد کشور گام های بلندی در تحقق درآمدهای دولت برداشته شده است.

بیگدلی در ادامه گفت: جلوگیری از فرار مالیاتی، شناسایی مودیان و منابع مالیاتی جدید و استفاده از طرح ها و برنامه های نوین از مهمترین اهداف و راهکارهای نظام مالیاتی و اداره کل امور مالیاتی استان جهت تحقق درآمدهای مالیاتی می باشد.

وی هم چنین تاکید کرد: با افزایش مالیات برکالاهای وارداتی می توان به رونق هر چه بیشتر تولیدات داخلی و حل مشکل بیکاری جوانان کشورکمک کرد.

مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی مالیاتی یکی از اولویت های این اداره کل است که با ایجاد زیرساخت ها و بسترهای فرهنگی مناسب می توان انتظار ترغیب و مشارکت مردم به پرداخت مالیات و افزایش درآمدهای مالیاتی را داشت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افزایش-عدالت-مالیاتی-از-دستاوردهای-طرح-جامع-مالیاتی-است.bos