شماره: 494592 تاریخ : 1398/09/12-03:03:51

افزایش سرمایه 250 درصدی بانک ایران زمین/ بانک ایران زمین جزء پنج بانک اول کشور

قائم مقام بانک ایران زمین: تا پایان سال 1400 سرمایه بانک ایران زمین به 42 هزار میلیارد ریال می‌رسد و بانک ایران زمین جزء پنج بانک اول کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، مجتبی شیروانی هرندی قائم مقام بانک ایران زمین امروز (سه‌شنبه) در آیین امضاء تفاهم‌نامه این بانک با اتحادیه بارفروشان تهران اظهار کرد: بانک ایران زمین در مقطعی است که ظرف ماه‌های پایانی سال افزایش سرمایه‌ای 250 درصدی دارد و اکنون در مرحله آخر اخذ مجوز برای افزایش سرمایه است و تا پایان بهمن ماه افزایش سرمایه تحقق می‌یابد و 10 هزار میلیارد ریال سرمایه جدید به مجموعه افزوده می‌شود.

 

وی افزود: تا پایان سال 1400 سرمایه بانک ایران زمین به 42 هزار میلیارد ریال می‌رسد و بانک ایران زمین جزء پنج بانک اول کشور قرار می‌گیرد.

 

نگاه بانک ایران زمین صرفا داخلی نیست و نگاه بلندی به خارج از مرزها دارد

شیروانی با تاکید بر اینکه نگاه بانک صرفا داخلی نیست و نگاه بلندی به خارج از مرزها دارد، گفت: امیدواریم بانک ایران زمین در بخش صادرات، واردات و مباحث ارزی خدمات بزرگی را ارائه دهد.

 

وی ادامه داد: بانک ایران زمین با در اختیار داشتن مجموعه بزرگی از شرکت‌های تکمیل کننده زنجیره ارزشی، خدمات پولی، بانکی و فناوری اطلاعات پکیج بزرگی را برای سرویس‌دهی به تمام مشتریان تهیه کرده و در دسترس قرار دارد و می‌تواند در حوزه‌های پولی، بانکی و سایر خدمات در خدمت مشتریان بانک باشد.

 

قائم مقام بانک ایران زمین افزود: این بانک همچنین یکی از بزرگ‌ترین مراکز نوآوری استارتاپی کشور را در اختیار دارد که با وجود نیروهای متخصص و جوان کشور، می‌تواند کامل در خدمت حوزه اصناف قرار گرفته و نیازهای آن‌ها را برطرف کند.

 

وی در پایان گفت: باعث افتخار است که در حوزه اصناف ورود کرده و علاوه بر سرویس‌دهی به اتحادیه، نیازهای آن‌ها را برطرف نماییم و امیدواریم شروعی برای ورود به حوزه اصناف کشور باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افزایش-سرمایه-250-درصدی-بانک-ایران-زمین-بانک-ایران-زمین-جزء-پنج-بانک-اول-کشور.bos