شماره: 282000 تاریخ : 1396/05/02-03:12:34

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

افزایش تعامل و تهیه نظام نامه ارتباطی با مراجع کشور

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، بررسی و تنظیم تمامی قراردادها، افزایش تعامل و تهیه نظام نامه ارتباطی با مراجع کشور، افزایش سطح علمی کارکنان و مدیریت نظامند بر واحدهای حقوقی را از برنامه های پیش روی معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی برشمرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبدالرحمن تاج الدین در جلسه شورای مدیران این سازمان با اشاره به ایجاد رابطه مستحکم با مجلس و قوه قضائیه از سوی این سازمان در 4 سال گذشته گفت: تلاش کردیم دعاوی مطروحه این سازمان در دادگاهها را کاهش دهیم و در این بخش دستگاه قابل تقدیر شناخته شدیم.

وی تهیه لوایح برای شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری را اقدام مهم حوزه حقوقی سازمان تامین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: افزایش آرا به نفع سازمان تامین اجتماعی از دیگر دستاورهای این سازمان بود.
تاج الدین گفت: پیگیری پرونده های مهم در مراجع قضائی از دیگر فعالیت های معاونت حقوقی سازمان تامین اجتماعی است.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، مکاتبات و پاسخ به استعلامات ، برگزاری 34 جلسه شورای حقوقی با حضور قضات، اساتید دانشگاهها، معاونین و مدیران سازمان و تصمیم گیری در خصوص موضوعات مطروحه و تهیه و تنظیم پاراف قراردادها را از دیگر اقدامات حوزه حقوقی و امور مجلس این سازمان برشمرد.

وی تصریح کرد: در دوره مدیریت فعلی سازمان تامین اجتماعی، هیچ شیوه نامه، تفاهم نامه و بخشنامه ای صادر نمی شود مگر امضاء و تایید حقوقی را به همراه داشته باشد.
تاج الدین گفت: سالانه همایش سراسری حقوقی با حضور مدیرعامل و قضات دیوان عدالت ویژه همکاران این بخش برگزار می کنیم تا ضمن آموزش کارکنان، اطلاعات آنها را به روز سازیم.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به راه اندازی سیستم جامع حقوقی و قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی افزود: مدیریت یکپارچه واحدهای حقوقی، نظارت و گزارش گیری از عملکرد و تهیه بانک قراردادهای حقوقی از اهداف ایجاد این سیستم است.
تاج الدین حضور فعالانه در  مجلس و کمیسیون های آن و ملاقات و مذاکره با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد مباحث مرتبط را از دیگر فعالیت های حوزه حقوقی  و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی عنوان و خاطر نشان کرد: در خصوص طرح ها ولوایح مرتبط سازمان، شورای راهبری مجلس در این سازمان تشکیل و به بررسی و رایزنی با نمایندگان مجلس اقدام می کند.
وی افزود: تلخیص و تنقیح و روانسازی بخشنامه ها ودستورالعمل های جاری سازمان تامین اجتماعی با همکاری و مشارکت معاونت ها و موسسه عالی پژوهش در دست اقدام است که تاکنون 10 بخشنامه صادر شده یا به مرحله صدور رسیده  و 30 بخشنامه در مرحله بررسی است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افزایش-تعامل-و-تهیه-نظام-نامه-ارتباطی-با-مراجع-کشور.bos