شماره: 351152 تاریخ : 1397/04/02-03:34:15

افزایش بازدید از شهرستان ها برای پیگیریارتباطات و فناوری اطلاعات

غلام پور مدیرکل ICT کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم فنی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی مشکلات حوزه فاوا در شهرستان ها به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ جواد غلام پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از مناطق مختلف استان به تلاش مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت رفع کمبودهای حوزه فاوا در استان اشاره کرد.

وی بازدید میدانی و حضور تیم فنی این را در مناطق مختلف استان از برنامه های این اداره کل عنوان کرد و افزود: با حضور کارشناسان فنی و بررسی مشکلات از نزدیک می توان روند رفع کمبودها را با دقت و سرعت بیشتری پیگیری کرد.
غلام پور همچنین با تأکید بر بعد نظارتی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان پیش بینی شده در شرح وظایف این دستگاه گفت: بدون نظارت و پیگیری های دلسوزانه امکان دارد برخی کمبودها در حوزه فاوای استان دیده نشوند.
این مقام مسئول بررسی وضعیت شاخص های ارتباطی، بازدید از دفاتر پیشخوان، بررسی روستاهای دارای اولویت دریافت خودپرداز و بررسی وضعیت اینترنت پرسرعت روستایی را از جمله موراد قابل بررسی در این بازدیدها عنوان کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افزایش-بازدید-از-شهرستان-ها-برای-پیگیری-مشکلات-ارتباطی.bos