شماره: 464865 تاریخ : 1398/02/29-02:58:18

افتتاح شعبه مشیرالدوله بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان

مکان شعبه امیرکبیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان به منظور بهبود شبکه دسترسی شعب و توازن در ارائه خدمات حضوری به مشتریان تغییر و به شعبه مشیرالدوله (کد2423) نام گذاری شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، آیین گشاییش شعبه مشیرالدوله با حضور عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران و جمعی از مسئولین، مدعوین و مشتریان بانک برگزار شد.

در این مراسم، عیسی امامی بیان داشت: یکی از هدف های اصلی این بانک ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است که این مهم تنها با استقبال مشتریان میسر خواهد شد.

وی افزود: در این راستا، انگیزه خیرخواهانه و استقبال هموطنان از سنت نیکوی قرض الحسنه و تخصیص بهتر منابع بین نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه نقش به سزائی در فعالیت این بانک دارد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: چنانچه همراهی و هم افزایی هموطنان تقویت شود و بانک قرض الحسنه مهر ایران بتواند سهم بیشتری از خدمات بانکداری اسلامی در کشور را در اختیار بگیرد، قطعا خدمات قرض الحسنه بیشتری را ارائه خواهد داد و گامهای موثری را در راستای کمک به نیازمندان و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخواهد داشت.

وی ادامه داد: استان اصفهان پتانسیل بسیار بالایی در جذب منابع دارد و با توجه به نقدینگی زیادی که در بین استان ها و بعد از تهران دارد می توانیم سهم بیشتری از بازار را تصاحب نماییم . 

عیسی امامی اظهارداشت: عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان مطلوب و مثبت ارزیابی می شود و یکی از استان هایی است که بیشترین تسهیلات قرض الحسنه در آن پرداخت شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افتتاح-شعبه-مشیرالدوله-بانک-قرض-الحسنه-مهرایران-در-استان-اصفهان.bos