شماره: 463141 تاریخ : 1398/02/02-06:09:13

افتتاح شعبه جدید بلوار مصلی در شهر مشهد مقدس

شعبه جدید بلوار مصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران در آستانه ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان و زائرین بارگاه مطهر رضوی در شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در آستانه ی میلاد پرخیر و برکت حضرت قائم (عج) و در راستای ارائه ی خدمات شایسته به مشتریان بانک و زائرین بارگاه مقدس رضوی، شعبه جدید «بلوار مصلی» در شهر مشهد، با حضور تعدادی از روسای شعب سایر بانک ها، مشتریان ارزنده و کسبه ی منطقه افتتاح شد.

این شعبه با دارا بودن امکاناتی مدرن و فضایی زیبا و دلنشین، آماده انجام عملیات بانکی مشتریان و ارائه ی خدمات هرچه بهتر به هموطنان است.

صبوری مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی در مراسم افتتاح شعبه با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) بیان داشت :این بانک با گذشت یازده سال از فعالیت خود به پشتوانه ی اعتماد و اعتقاد مردم هر روز پرتوان تر از گذشته مسیر خود را برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، دست گیری از نیازمندان و تولید اشتغال خرد پیموده است.

وی افزود: مشتریان بانک قرض الحسنه مهرایران در تمام این سال ها همراه و در کنار این بانک بوده اند و لذا شایسته ی بهترین ها هستند.از این رو مدیران ارشد بانک همه ی تلاش خود را به کار گرفته اند تا در تمامی حوزه های خدماتی از جمله فضای شعب، محیطی آرام و در خورشأن مشتریان بانک ایجاد کنند.

شایان ذکر است، هموطنان می توانند به منظور بهره مندی از خدمات شعبه مذکور به آدرس :مشهد، بلوار مصلی، بین مصلی 10 و 12 مراجعه و یا با شماره تلفن های:33694170-33694171-33694172 تماس حاصل نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افتتاح-شعبه-جدید-بلوار-مصلی-در-شهر-مشهد-مقدس.bos