شماره: 493696 تاریخ : 1398/08/26-04:10:16

افتتاح ساختمان مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان

ساختمان مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان طی مراسمی با حضور محسن پدرام رییس هیات مدیره، سلیمان توکلی عضو هیات مدیره، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت و طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی به همراه نوراله نظریان مدیرشعب استان لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در آیین بهره برداری از ساختمان مدیریت شعب استان لرستان، محسن پدرام، گفت: این ساختمان با داشتن المان های مختلف توانسته است به زیبایی های شهر خرم آباد بیافزاید.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با مشتری مداری توانسته است در صدر بانک های اسلامی دنیا و بانک های کشور قرار گیرد که این مهم با تلاش های همکاران در این مجموعه و اعتماد مردم میسر شده است.

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن تقدیر از زحمات همکاران در استان لرستان اظهار داشت: امیدواریم طراحی و ایده های بکار رفته در ساختمان مذکور درلرستان را به دیگر نقاط کشور تعمیم دهیم.

در ادامه سلیمان توکلی نیز با اشاره به اهمیت زیباسازی و بهسازی محیط داخلی شعب بانک، اعلام داشت: زیباسازی محیط داخلی شعب با هدف تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتریان صورت می پذیرد.

در ادامه نور اله نظریان، مدیریت شعب استان لرستان با اشاره به اینکه ساختمان مذکور از ساختمان های بانک ملت بوده که در سال1372 با عرصه 462 متر مربع و اعیان 1400 متر مربع و در چهار طبقه بنا گردیده اظهار داشت: در سال 1387 طبقات اول و دوم ساختمان به بانک قرض الحسنه مهر ایران واگذار گردید که از آن تاریخ تا سال 1397 مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در این دوطبقه فعالیت خود را آغاز کرده است.

نوراله نظریان مدیرشعب استان لرستان نیز بیان داشت: همه کارکنان در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مشتریان، مراجعین و متقاضیان ارائه دهند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افتتاح-ساختمان-مدیریت-شعب-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-در-استان-لرستان.bos