شماره: 252787 تاریخ : 1395/10/06-03:04:48

توسط شرکت پلیمر آریاساسول انجام گرفت:

افتتاح دبیرستان دوازده کلاسه ی شهدای اخند

با حضور معاون وزیر نفت دبیرستان دوازده کلاسه ی دخترانه ی شهدای اخند که توسط شرکت پلیمر آریاساسول ساخته شده در پایتخت انرژی کشور افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، به مناسبت هفته ی وحدت، دبیرستان دخترانه‌ی شهدای اخند، با حضور جمعی از مسئولان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و مدیران استانی و شهرستانی در روستای اخند افتتاح شد. این مدرسه  به همت شرکت پلیمر آریاساسول ساخته و به اهالی روستای اخند هدیه گردید.
 
بحرینی، مدیرعامل آریا ساسول با اشاره به واگذاری قسمتی از زمین از طرف خانواده شهدا اخند، ایثار و فداکاری درراه دین و کشور و ولایتمداری مردم منطقه را ستودند و طی گزارش مختصری ساخت مدرسه در زیربنای 2100 متر مربع و3 طبقه با تجهیزات هوشمند  و3 واحد آزمایشگاه را یکی از مدارس مدرن منطقه و کشوربرشمردند، ایشان با ذکر این موضوع که توسعه پایدار مستلزم دارابودن زیرساختهای مناسب شهری می باشد احداث این مدرسه را قدمی کوچک در این راستا و افتخار شرکت پلیمرآریاساسول خارج از هرگونه غوغاسالاری برشمردند.
 
بحرینی در انتها به دانش آموزان مدرسه مژده دادند که 3نفر از دانش آموزان ممتاز که در کنکور سراسری سال 96-97 دریکی از رشته های مرتبط با فعالیتهای آریاساسول پذیرفته شوند را بورسیه نموده و پس از فارغ التحصیلی استخدام نمایند.    
 
در ادامه مراسم مدیر عامل شرکت پلیمر آریاساسول ایام میلاد با سعادت حضرت نبی اکرم(ص) را تبریک  و به مهمانان و اهالی شریف اخند خیر مقدم عرض نموده، و از حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شاهدایی،نادری فرماندار عسلویه، یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس،شعری مقدم پیشکسوت صنعت پتروشیمی و مدیرعامل سابق شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، نژادسلیم مدیر عامل شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، ربیعی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ساتا،اعضاء هیئت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول، کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر،جعفری مدیر کل مشارکتهای مردمی ونوسازی مدارس کشور، اعضای شورای اسلامی اخند، اصحاب رسانه و هیئت های همراه و مدیران و مسئولان لشکری و کشوری، روحانیون معززو همکاران شرکت پلیمر آریاساسول که این پروژه عظیم را به ثمر رساندند، تشکر ویژه داشتند
 
در این مراسم مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با اشاره به اهمیت توسعه ی آموزشی بیان داشت: بی شک افتتاح یک مدرسه حتی از خبر یک مجتمع بزرگ پترو شیمی مسرت بخش تر است. ایشان با اشاره به دخترانه بودن این واحد آموزشی داشتن یک آینده ی روشن را در گرو پرورش دخترانی دانا آگاه و توانمند دانست و افتتاح این مدرسه را فرصتی برابر برای وصل شدن دختران این منطقه به فرهنگ متعالی و پیشرفت دیگر زنان ایران زمین بیان کرد.
 
نادری فرماندار عسلویه ضمن تقدیر از کار شایسته و خیر شرکت آریاساسول خواهان ادامه و استمرار این حمایتها در روستاهای مختلف شهرستان با همکاری همه ی پترشیمی های مستقر در منطقه ی ویژه ی اقتصادی انرژی پارس شد.
 
همچنین در مراسم مذکور از طرف سازمان نوسازی مدارس کشور، مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، آموزش و پرورش استان بوشهر و شورای اسلامی اخند از  بحرینی مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول وشاهدایی مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی؛ بانیان خیرراه اندازی دبیرستان دخترانه شهدای اخند قدردانی شد و لوح سپاس تقدیم گردید.
 
در پایان با حضور مهمانان مراسم، اهالی و دانش آموزان روستا، این واحد آموزشی به دست مهندس شاهدایی رسما افتتاح شد و از کلاس ها و امکانات آن بازدید بعمل آمد.
 
گفتنی است در ادامه فرماندار عسلویه، رییس شورای اسلامی اخند، مدیر کل آمورش و پرورش استان بوشهر و معاون سازمان نوسازی مدارس کشور نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.
لازم به ذکر است :روستای اخند مرکز دهستان اخند با جمعیتی بالغ بر شش هزار نفر از روستاهای پرجمعیت شهرستان عسلویه در جنوب استان بوشهر است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افتتاح-دبیرستان-دوازده-کلاسه-ی-شهدای-اخند.bos