شماره: 493651 تاریخ : 1398/08/26-11:58:26

افتتاح بیست‌ و سومین مدرسه "بانک اقتصادنوین" در روستای بلال کوچلان منطقه قروق تالش استان گیلان

همزمان با ایام هفته وحدت، بیست و سومین مدرسه "بانک اقتصادنوین" در روستای بلال کوچلان منطقه قروق تالش استان گیلان به بهره‌برداری رسید و به کودکان و نوجوانان این روستا تقدیم شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ آیین افتتاح این مدرسه با حضور محمدعلی ایزدی رئیس هیئت‌مدیره، علیرضا بلگوری مدیرعامل و محمد ربیع‌زاده معاون کسب‌وکار این بانک و جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و استانی، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه و اهالی روستای بلال کوچلان برگزار شد.
در این مراسم محمد علی ایزدی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)، سرمایه انسانی را مهمترین سرمایه کشور دانست و گفت: رشد و توسعه میهن عزیزمان در گروه تربیت نیروی متخصص و توانمند است و در درون همین مدارس است که نخبگان و مدیران آینده کشور پرورش می‌یابند.
ایزدی با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بانک اقتصادنوین تا کنون نسبت به احداث 34 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور اقدام نموده که از این تعداد 23 مدرسه به بهره‌برداری رسیده و مابقی در دست احداث است.

وی افزود: در همین راستا توافق‌نامه احداث سه مدرسه دیگر در مناطق کمتر برخوردار کشور با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نهایی شده و در روزهای آینده امضا و تبادل خواهد شد.
در این مراسم مختاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان تالش، میرمسعودی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گیلان، مهدوی فرماندار شهرستان تالش، دقیق، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان و خانی‌پور امام جمعه اهل تسنن شهرستان تالش در سخنان جداگانه‌ای ضمن تقدیر از اقدامات بانک اقتصادنوین در حوزه مدرسه‌سازی ابراز امیدواری کردند با احداث این مدرسه زمینه برای رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان این منطقه فراهم شود.
گفتنی است، مدرسه سه‌ کلاسه مهر نوین روستای بلال کوچلان با 750 متر مربع محوطه و 100 متر مربع زیربنا ساخته و تجهیز شده است. همچنین بانک اقتصادنوین به ‌منظور حمایت و تشویق دانش‌آموزان به یادگیری، تعدادی کوله‌پشتی حاوی لوازم‌التحریر به آن‌ها اهدا کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افتتاح-بیست‌-و-سومین-مدرسه-بانک-اقتصادنوین-در-روستای-بلال-کوچلان-منطقه-قروق-تالش-استان-گیلان.bos