شماره: 279999 تاریخ : 1396/03/06-10:37:23

افتتاح باجه های بیمه حکمت در منطقه شمال غرب

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر ، اولین شعبه بیمه حکمت صبا در بزرگترین منطقه کشور ، در شهرهای ارومیه ، تبریز و اردبیل با حضور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بیمه حکمت صبا و مدیر منطقه شمال غرب، افتتاح شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، در این راستا 5 شعبه ارومیه ، مرکزی تبریز ، ولیعصر ، 17 شهریور و اردبیل از این پس آماده ارائه انواع خدمات بیمه ای در زمینه های خودرو ، درمان ، آتش سوزی ، مسافران داخلی و خارجی ، خسارت و ... می باشند.

بر اساس این گزارش ، علی شعبانی مدیرعامل بیمه حکمت از کاربران بیمه درخواست نمود ، با توکل بر خداوند بزرگ و رحمان آغازگر راهی در جهت اعتلای نام بانک حکمت ایرانیان و به ویژه بیمه حکمت صبا باشند.

انک حکمت ایرانیان با هدف گسترش خدمات بیمه در شهرستانها ، نخستین شعبه و باجه های بیمه ای خود را با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه حکمت صبا و مدیر روابط عمومی بیمه حکمت و برخی از مسئولین درمحل شعبه مرکزی شهر اصفهان افتتاح نمود.

در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه در خصوص انواع بیمه های حکمت صبا و مزایای هر کدام از آنها صحبت و اظهار امیدواری کرد بتواند با انعقاد قرارداد با مراکز درمانی مختلف در بخش بیمه های مکمل بتواند گامی موثر در جهت رفاه حال کارمندان و بیمه شدگان گرامی بردارد.بر اساس این گزارش ، پس از آن آموزش هایی به صورت کلی از طریق محیط تست نرم افزار بیمه جهت کاربران شعب میر و مرکزی اجرا شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افتتاح-باجه-های-بیمه-حکمت-در-منطقه-شمال-غرب.bos