شماره: 348422 تاریخ : 1397/02/18-02:00:41

آغازدوره جدید برنامه های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین

دوره جدید برنامه­ های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین با هدف ارتقای مهارتهای شغلی آنان به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات بانکی در سطح شعب این موسسه از روز یکشنبه مورخ 1397/02/16 آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین ،دوره­­ های آموزشی مذکور توسط معاونت توسعه منابع انسانی موسسه طراحی گردیده و  در نظر است تا کارکنان موسسه در کلیه رده­ های شغلی در کنار فراگیری مباحث بانکداری و تخصصی، اصول ارتباط با مشتریان و علوم رفتاری را نیز بیاموزند.

خاطر نشان می­شود عنوان نخستین دوره از این برنامه­ های آموزشی « ارتباطات اثربخش و مشتری­ مداری در موسسه اعتباری کاسپین » می­باشدکه از روز یکشنبه هفته جاری آغاز و به مدت 10 روز با هدف بهره ­مندی از دستاوردهای علمی جدید برای جلب رضایت مشتریان و ایجاد امکان ارائه خدمات مطلوبتر ادامه خواهد یافت.

یادآور می­شود شرکت کننده­ گان این دوره­ ها، پس از پایان دوره در آزمون مربوطه شرکت و پس از موفقیت، گواهی­نامه آموزشی خود را دریافت خواهند کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اغازدوره-جدید-برنامه-های-اموزشی-کارکنان-موسسه-اعتباری-کاسپین.bos