شماره: 315859 تاریخ : 1396/12/02-02:57:15

آغاز به کار نمایشگاه صنعت نمایشگاهی و صنایع وابسته

نخستین نمایشگاه ملی صنعت نمایشگاهی و صنایع وابسته با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقامات اتاق بازرگانی و روسای انجمن ها و اتحادیه های صنعت نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی ابراهیم زاده مدیر این نمایشگاه با بیان اینکه در نمایشگاه صنعت نمایشگاهی بیش از 60 شرکت داخلی حضور دارند گفت:? در این نمایشگاه جدید ترین صنایع ، تجهیزات، خدمات و فناوری های نوین نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صنعت نمایشگاهی ایران یکی از صنایع پیشرو کشور محسوب می شود افزود: در حال حاضر ایران در هیئت مدیره اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی عضو و همچنین نماینده این اتحادیه جهانی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست که این مسئله از جایگاه و رتبه این صنعت در ایران خبر می دهد.

ابراهیم زاده با بیان اینکه در نمایشگاه امسال سایت ها و شرکت های دارای فضای نمایشگاهی برگزار کنندگان نمایشگاه ها، تولید کنندگان سیستم های پیش ساخته سالنی، شرکت های خدمات طراحی ، تبلیغات و غرفه سازی حضور دارند گفت: این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی ، به روز رسانی، اصلاح ساختارها، افزایش سطح سرمایه گذاری و فعالیت های تجاری در صنعت نمایشگاهی راه اندازی شده است.

نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی و صنایع وابسته از امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه به مدت سه روز در سالن شماره 35 نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اغاز-به-کار-نمایشگاه-صنعت-نمایشگاهی-و-صنایع-وابسته.bos