شماره: 353596 تاریخ : 1397/05/14-11:22:56

اعلام حمایت استاندارکهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرحهای توسعه و سرمایه گذاری مناطق نفت خیز جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه بررسی طرح افزایش تولید نفت مناطق نفت خیز جنوب از اعلام حمایت و آمادگی این استان به منظور اجرای طرح های توسعه و سرمایه گذاری مناطق نفتخیز خبر داد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، دکتر علی محمد احمدی در این نشست از تمامی مسئولین دستگاه های اجرایی استان کهکیلویه و بویر احمد خواست تا با تمام توان در راستای اجرای طرح های توسعه و سرمایه گذاری مناطق نفتخیزجنوب که افزایش تولید نفت خام و اشتغال زایی قابل توجهی را به همراه دارد، همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

همچنین در این جلسه مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به وجود 4 بسته سرمایه گذاری از طرح 28 مخزن مناطق نفتخیزجنوب در محدوده این استان، تعامل و   همکاری بین سایر ادارات استان کهکیلویه و بویراحمد را ضروری عنوان کرد .

 مهندس محمد خانچی مشاور مدیرعامل درامور پیگیری و اجرایی مدیر عامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در این جلسه ضمن تشریح برنامه های این شرکتدر خصوص طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری در آن استان، تأکید نمود: در صورت انجام موفق پروژه ها ضمن افزایش تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با جمع آوری بخش قابل ملاحظه ای از گازهای همراه گام بلندی در حفظ محیط زیست خواهیم برداشت .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اعلام-حمایت-استاندارکهگیلویه-و-بویراحمد-از-اجرای-طرحهای-توسعه-و-سرمایه-گذاری-مناطق-نفت-خیز-جنوب.bos